Nefes'ten
Sabah gözlerini yiğitin sesiyle açtım.O nasıl bir ağlamadır oğlum.Tahir de uyanmıştı.Ben hemen yiğiti emzirmeye başladım.Tahir de halâ uykulu uykulu etrafa bakıyordu.
(Fısıltı ile)
N:Tahir!
T:Hıı
N:Saat kaç?
T:05.30 Nefesim de biz bu saatte niye uyanduk?
N:Yiğit ağladı çünkü.
Tahir yatakta doğrulur ve arkasına yaslanır.
T:Off teyzemler de saat 9'da burdalarmış.Bir de almaya gitcekmişuz.
N:Ohoo işin çok desene.
T:Niye ki?
N:Bilmem biz de bizin yaylaya çıkaruz diye düşünmüştüm oraya çok ihtiyacım var da.
T:Eee çıkaruz.
N:Tahir teyzenler gelcek nereye gidiyoruz.
(Nefes yiğiti beşiğine yatırır o da arkasına yaslanır birbirlerine dönerler.)
T:Ben onları anamun yayla evine gönderirum.
N:Tahirr!!Orda berraklar var.
T:Kizum dün akşam da ordalardu bezdhm daa!
N:Tahir!!
Tahir tam öpücekken yiğit ağlar.
T:Ama babacım oldu mu şimdi yaa!
N:Tahir!O daha 15 günlük bir bebek tabii ki ağlicak.
T:Oyy oyy!!Ben kalkayum da bi duş alim bari.
Nefes yiğiti yeniden yatırır.
N:Tamam hafi gir de çık ben de giricem sonra aşağı ineriz osman hocaya ayıp olmasun.
T:Tamam güzelum.Hemen çıkayım da ineriz.
N:Havlu var banyoda kıyafetlerini de yatağın üstüne bırakırım.Sen çıkana kadar belki aşağı falan inersem.
T:Tamam.
Saat:8.40
Tahir halâ banyodan çıkmamıştı.Nerdeyse 20 dakika sonra teyzesigil gelicek ve adam hâlâ banyoda.2 saat tam 2 saat banyoda ne yapılır yaa.Kiyafetlerini de almış odadan.
N:Tahirr!!Hadi teyzenler gelicek şimdi.
Ses yok.
N:Tahirr!Kime diyorum ya!
Yine ses yok.
N:Tahirr!Bak giricem eğer şaka falan yapıyosan çok pis ödetirim.
Yeniden ses yok.
Nefes artık korkmaya başlamıştı bu adam niye ses vermez ki.
Artık daha fazla bekleyemedi ve girdi.Girdi girmesine fakat gördüğü şey ile dünyası başına yıkıldı.Tahirin kafası kanlar içinde yerde yatıyordu.Nefes ne yapacağını şaşırdı.Ilk önce o da yere oturdu tahirin kafasını dizine koyup boynundaki flarla bastırdı.Ne de olsa doktordu.Sonra;
N:Yardım edinnn!!Asiye ablaa!!Osman babaa!!
Yiğit de ağlamaya başlamıştı nefes ne yapacağını şaşırsa da tahiri kollarından tutup yatağa yatırdı.Sonra yiğiti kucağına alıp aşağı koştu.Asiye ablası son ses müzik ile ev temizliyordu.
N:Ablaaa!!(ağlar)
Asiye müziği kapatır ve nefese döner nefesi o halde görünce koşar hemen yanına.
A:Kuzumm!Noldi!
N:Abla yiğiti al ambulansı ara lutfen acele et abla lütfen!!
A:Kuzum bir şey mi oldi noliyy!
N:Abla ta-tahirr!!
A:Hemen arayrım kuzum hemen!!
Nefes yukarı çıkar.
N:Tahir sevgilim hadi birtanem hadi..
N:Bak oğlumuz çok korktu tahir hadi korkutma bizi hadi..
N:Ta-tahir oğlumuz için..
Tahir yavaş yavaş gözünü açtı ve:
T:N-Nefes ?
N:Tahir yorma kendini bitanem ambulansı aradık geliyler.
T:Gerek yok ya ufacik bi yarılma sadece aniden olunca da bayılmışım.
N:Tahir..Çok korktuk..Yani yigit..Yigıt bile ağlamaya başladı falan..Bilmiyorum ya çok korktum işte..
T:Korkma bitanem korkma geçti bitti hadi sen bana pansuman yap geçsin.
N:Tahir ambulans gelsin bi hem baksınlar şimdi sararsam mikrop içinde falan kalır bekle onlar sararlar.
T:Tamam bitanem......
Sınır:40 oy 15 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•EFULİM•
RomansaGörücü usulü evlendurilmek istenilen bir çift, Oysa ki birbirlerune aşuk, Bunu anlayınca bakalım neler olacak...😻🙈👫💑💕❤ Nefes♡Tahir Nazar♡Murat Berrak♡Fatih Asiye♡Mustafa AH BU KALELİLER AH!💞