- Park Jimin -
"Ootko sä ihan oikeesti kiinnostunut Yoongista?" Taehyung iski.
"En mä tiedä" sanoin mietteliäänä ja katselin lattiaa.
"Mä en tiedä siitä ihmisestä mitään, se vaan on ihan järkyttävän hyvän näkönen, enhän mä edes tunne sitä!" analysoin Taehyungille joka tapitti silmät suurena kohti minua.
Ja juuri kuin tilauksesta, Min Yoongi pamahtaa ovesta sisään.
"Moi, mitäs te siinä lattialle kyhjötätte?" Yoongi kyseenalaisti.
"Me pelataan totuutta ja tehtävää!" Jungkook huudahti vastaukseksi.
"Saanks mä tulla mukaan?" Yoongi kysyi ja samalla hetkellä sydämeni otti ylimääräisen lyönnin. Olin varma että naamani hohti kuin Naantalin aurinko ja käteni alkaisivat ihan pian täristä. Ja loppuhuipennukseksi Yoongi päätti istua viereeni.
"Hei kaikki varmaan tietää miten tätä peliä voidaan tehdä hauskemmaksi?" Jin sanoi yhtäkkiä.
"Riippuu miten?" Taehyung tokaisi.
"Aina jos pullo osuu väliin, joutuu ne kaksi ihmistä joiden välissä pullo on, suutelemaan toisiaan. Tosin tästä on se versio että ensin pusut poskille, sit huulet koskee toisiaan, sit kielari, jne." Jin selosti innoissaan. Idean kunniaksi poika sai kuitenkin kovan iskun selkään.
"Toi käy mulle" Yoongi kertoi ja tälläkertaa sydämeni jätti lyönnin välistä.
"Ja meille!" Jungkook ja Taehyung huudahtivat yhtäaikaa samalla kun virnuilivat. Tajusin että istuin Min vitun Yoongin vieressä.
"Joo kai se mullekki käy" vastasin hieman epäröivästi. Mihin helvettiin mä olin just ryhtynyt.
-
iks tää osa on hirvee sori
mitäs ootte tehny lomal?
mä ; netflix and chill, AND SLEEP
- lunanennn
ВЫ ЧИТАЕТЕ
instagram pt 2 -» bts
Фанфик"haluisiksä yrittää ainaki?" -yoongi on saatu selville d:n henkilöllisyys. hoseok on alkanut käyttäytyä oudosti, jimin ja yoongi vihdoin ovat saaneet alun suhteelle. onko kaikki silti kunnossa? best rank: #1 bangtan 3.5 2020