Μετά από αρκετή ώρα φτάσανε στο σπίτι. Όλοι πήγαν πάνω ο καθένας στο δωμάτιο του γιατί ήταν όλοι πολύ κουρασμένοι. Ο Jinyoung πριν πάει στο δωμάτιο του είπε στην Eri ότι θα μιλήσουν αύριο για το θέμα που είχαν αρχίσει με τον Youngjae.
Η ώρα ήταν 9 το επόμενο πρωί και η Eri ξύπνησε και όταν βγήκε από το δωμάτιο της για να κατέβει κάτω είδε την Diana να βγαίνει από το μπάνιο.
D:"Καλημέρα!"
Ε:"Καλημέρα. Πως και τόσο νωρίς σήμερα συνήθως ξυπνάς αργά"
D:"Δεν ξέρω γιατί απλά ξύπνησα και δεν με μπορούσα να ξανά κοιμηθώ"
Ε:"Καλά πάμε κάτω τότε να φάμε πρωινό"Τα κορίτσια κατέβηκαν κάτω και είδαν την κ. Helen και την κ. Evelin στην κουζίνα να τρώνε
E&D:" Καλημερα"
κ. Ε:"Καλημέρα κορίτσια"
κ.H:" Καλημέρα. Τι κάνετε πως τα περάσατε χτες;"
Ε:"Ήταν πολύ ωραία η αλήθεια είναι"
D:"Ναι συμφωνώ και τα αγόρια τραγουδάνε και χορεύουν πάρα πολύ ωραία"
κ.Ε:"Χαίρομαι που σας άρεσε και χαίρομαι που τα πάτε καλά και με τα αγόρια τώρα γιατί θυμάμαι στην αρχή δεν τα πηγαίνατε καθόλου καλά"
BB&JY:"Καλημέρα"
κ.Η:"Καλημέρα αγόρια"
κ.Η:"Καλημέρα"
Ε&D:"Καλημέρα"
Κάθησαν όλοι στο τραπέζι για να φάνε πρωινό .JY:"Eri καλημέρα θέλω να σου μιλήσω λίγο"
Ε:" Οκ ας φάμε πρωινό και μου λες μετα"
Μετά από κάνε μισάωρο είχαν κατέβει κάτω και ο Jackson ,o Yugyeom και ο Mark, έφαγαν πρωινό και κάθησαν όλοι στο σαλόνι οι μόνοι που έλειπαν ήταν ο JB και ο Youngjae επειδή κοιμόντουσαν ακόμα.JY:"Eri έρχεσαι λίγο έξω έχω κάτι να σου πω" είπε και βγήκε έξω και η Eri τον ακολούθησε
Ε:"Για πες τι είναι αυτό που θες να μου πεις από πριν;"
JY:"Χτες αφήσαμε μια συζήτηση στην μέση αν θυμάσαι. Με τον Youngjae..."
Ε:"Ναι το θυμάμαι"
JY:"Ωραία λοιπόν όπως σου είπα ο Youngjae δεν είναι εστί όπως νομίζεις είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος και πολύ ευαίσθητος, πριν από καιρό είχε μια κοπέλα την οποία την αγαπούσε πάρα πολύ αλλά αυτή τα έφτιαξε μαζί του μόνο και μόνο για το συμφέρον της για να αποκτήσει περισσότερη φήμη, δεν τον αγαπούσε πραγματικά και όταν το έμαθε αυτό ο Youngjae πληγώθηκε πάρα πολύ και όπως σου είπα και χτες εμένα μου φαίνεται ότι του αρέσεις και νομίζω πώς αρέσει και σε εσένα σωστά;"
Ε:"Κοίτα ναι... Μπορεί...δεν ξέρω, έχω αρχίσει να του συμπαθώ πάρα πολύ και είναι πολύ καλός άνθρωπος αλλά άμα τελικά όντως μου αρέσει και αυτός δεν νοιώθει τι ίδιο θα πληγωθώ εγώ μετά"
JY:"Εγώ θα σου έλεγα όταν όντως καταλάβεις τι νιώθεις να πας να του το πεις" είπε και μπήκε μέσα και η Eri πήγε και αυτή μέσα μαζί του
Πήγαν στο σαλόνι και είδαν στο είχε κατέβει και ο JB με τον Youngjae.
JB:" Που είχατε πάει εσείς οι 2"
JY:"Πουθενά λίγο έξω είχαμε βγει να την βοηθήσω σε κάτι στον κήπο"Για αρκετή ώρα κανείς δεν έλεγε τίποτα μερικοί βλέπανε τηλεόραση και οι άλλοι ήταν στο κινητό τους επικρατούσε απόλυτη ησυχία.
*Diana's thoughts*
Λοιπόν θα του πω πως νιώθω τι αποφάσισα δεν πειράζει και ας μου πει ότι θέλει να είμαστε απλά φίλοι ούτος η αλλιώς αυτό θέλω να ακούσω για να το καταλάβω επιτέλους και να σταματήσω να τον σκέφτομαι συνέχεια. Αλλά δεν ξέρω πότε να του το πω...
*End Diana's thoughts*J:"Κορίτσια το άλλο Σάββατο έχουμε άλλη μια συναυλία θα έρθετε ετσι;"
Ε:"Ναι εγώ θα έρθω"
D:" Ναι και γω"
J:"Ωραία, είναι και η τελευταία μας συναυλία εδώ στο Λονδίνο"
Ε:"Αλήθεια;; Γιατί ποτέ φεύγετε"
J:"Νταξει δεν φεύγουμε κατευθείαν μετά την συναυλία νομίζω θα φύγουμε μια ή δύο εβδομάδες μετά"
D:"Ααα ωραία"Με αυτά και με αυτά η ώρα είχε πάει 2 το μεσημέρι τα αγόρια είχαν πάει πάνω στο δωμάτια τους να ετοιμαστούν επειδή θα πήγαιναν να κάνουν πρόβα μερικές καινούριες χορογραφίες για την επόμενη συναυλία ενώ η Eri στο δωμάτιο της και διάβαζε γιατί την επόμενη μέρα είχα μάθημα και η Diana ήταν στην κουζίνα και μαγείρευε.
Hello!! Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο αυτό και θα προσπαθήσω να ανεβάσω και άλλο ένα πριν τελειώσουν οι διακοπές ❣️💕🎄
VOUS LISEZ
"Άρωμα από Κορέα (Greek Got7 Story)
Fanfictionκ. Evelin:"Όταν κοιτάς κάτι με αγάπη πάντα είναι όμορφο" είπε η Κ.Helen καθώς εμείς απλά δεν θέλαμε να παραδεχτούμε ότι αγαπήσαμε αυτούς τους συγκεκριμένους ανθρώπους Η Eri και η Diana δύο κορίτσια από βόρειο Λονδίνο, μια περιοχή που λέγετε Loughton...