(Może to jeszcze nie Nowy rok, ale wszystkiego najlepszego moje skarby! Widzimy się w przyszłym roku buźka 💋)
🌹Seuta🌹
Piękny poranek, słońce świeci, ptaszki śpiewają... wszystko się budzi do życia tylko ja jeszcze śpię. Jest południe, a ciągle leżę w łóżku. Przeciągnęłam się i przytuliłam do poduszki rozkoszując się jedynym w tygodniu dniem wolnym. Po prostu moja natura lenia nie pozwalała mi na funkcjonowanie. Od pewnego czasu uczęszczam na studia. Tak dostałam się na moją wymarzoną weterynarię! Może i jestem krok bliżej by spełnić marzenia o posiadaniu własnej kliniki, ale minusem jest brak wolnego czasu oraz ciągłe zmęczenie.
-Dzień dobry skarbie!- usłyszałam głos chłopaka, a po chwili lizanie po twarzy...CHWILA! LIZANIE???
Otworzyłam gwałtownie oczy i podniosłam się nagle do siadu. Na swoich kolanach zobaczyłam malutką białą suczkę rasy maltańczyk.
-JAKA SŁODKA!- wzięłam pieska na ręce i od razu zaczęłam pieścić jej śnieżnobiałe futerko.
-Ej, a ze mną się nie przywitasz?- usłyszałam gdzieś w tle głos Jimina.
Zaśmiałam się cicho i odłożyłam psiaka na poduszkę. Wstałam z łóżka do fochniętego chłopaka i przytuliłam się do niego czule.
-Cześć skarbie- szepnęłaś cicho. -Kocham cię.
-Ja ciebie też kocham- odpowiedział chłopak. -Mam nadzieję, że nie mówiłaś tego do psa.
-Kurde, a chciałam ci kawał zrobić- zaśmiałam się i podeszłam do śpiącej suczki.
-Skąd ją masz?- zapytałam zaciekawiona.
Usiadłam przy zwierzęciu i wzięłam ją na kolana. Maluch uroczo ziewnął i położył swój mały pyszczek na moich kolanach. Mówiłam już jaka ona jest urocza?
-Mój znajomy w Busan ma hodowlę takich piesków. Tego specjalnie tresował dla mnie. Zna wszystkie komendy i sztuczki- odpowiedział chłopak głaszcząc naszego maluszka po główce.
CZYTASZ
Być z nim °Jimin
RomansStart: 20.04.2018 | 2S: 01.03. 2020 Koniec: 09.02.2020 | 2S: 29.03.2021 *Czyli jak Park Jimin zakochuje się w tobie i stara uszczęśliwić pokazując ci swoją miłość na różne sposoby* To jest cringe. Cringe i jeszcze raz cringe, ale muszę to skońc...