"
Sha bangun. Kita dah lambat dah. " bebel Syarif.
" Jab. Lima minit lagi. " kata Syarina mamai.
" Lima minit apa. Kau tengok sekarang pukul berapa? " marah Syarif.
Syarina mengambil telefon bimbitnya. Dilihat jam menunjukkan pukul 6:45 pagi.
' Mati aku. Dah lambat dah. Pukul 7:00 pagar tutup. ' ujar Syarina gusar seraya mengatur langkah menuju bilik air.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Syed Qalisya Mikayla
Qalisya pov
" Aduh. Mana Sya ni. Kelas dah nak mula. Kang aku pulak yang Cikgu Aimy tu tanya. Dah lah garang. Mampus aku. " ujar aku perlahan.
Tiba - tiba
" Lisya! " panggil Syarina.
Semua mata memandang ke arah Syarina yang tercungap - cungap namun cuma sebentar saja. Kini orang menumpukan perhatian kepada Abang angkatnya Syarif terutama perempuan." Weh. Kau datang pun. Ingatkan tak datang " ujar aku malu - malu.
Kena lah malu - malu. Ada abang dia kot. 😂😂
" Ehem. Awak Lisya kan. Boleh tolong jaga adik saya yang nakal dan degil ni? " tanya Syarif sopan.
Aku pantas mengangguk. Kemudian Syarif pergi menuju ke kelasnya.
" Auch. Abang kau handsome siot " ujar aku. Syarina hanya menggeleng kepala.
" Jom masuk. Nanti cikgu nampak habis kita. " ujar aku seraya menarik tangan Syarina menuju tempat duduk kami.
Bersambung...
Maaf lah kalau ada typo. 😂😂
YOU ARE READING
OMG! Crush Aku Jiran Aku!
VampiriSiapa sangka Crush dekat sekolah jadi jiran sebelah rumah. Ini peluang bagi Syed Nur Syarina Alisya untuk memikat crush nya Putera Aizan Darwish.