40. fejezet

3K 306 75
                                    

⚠️ A részben pornográf tartalom található, szóval ha nem bírod az ilyet vagy fiatalnak tartod magad a 18+-os részhez, akkor ne olvasd el, vagy csak saját felelősségre! Plusz nem tudom, hogy hányan értesültetek róla, de adminjai lettek a wattpadnek, szóval át kell olvasgatni a szabályzatot, mert simán letörölnek könyveket. Ne próbáljátok ki otthon, amit olvasni fogtok, nem buzdítok senkit, ne vedd le a könyveim wattpad, köszi! Jó olvasást mindenkinek! 🤣❤⚠️

◇ ♡ ◇

- Sosem lesz ennek a szarnak vége - nyögtem fel, miközben figyeltem Jimint, amint éppen keresett egy inget.

Kínomban éppen fejjel lefelé lógtam az ágyáról, mert már legalább egy órája el sem lépett a ruhái mellől. Azt mondta, hogy holnap családi kaja lesz náluk és muszáj megtalálnia azt az inget vagy az anyja kinyírja. Nem szóltam érte, mondjuk az tény, hogy nagyjából nem is beszélgettünk egymással. Én többször is dobtam fel témát, de ő vagy egy szóval vagy egy hümmögéssel le is zárta a dolgokat, így már nem is nagyon mertem megszólalni.

- Dehogynem - sóhajtott fel. - Meg vagy! Ki a faszom gyűrte be az alsóim közé? - rántotta ki az apró fiókból a keresett inget.

- Szerintem te voltál - kuncogtam fel, majd felültem az ágyon abban reménykedve, hogy most már rám fog figyelni és nem az inget szeretné még kivasalni.

- Na, ezt majd kivasalom - dobta le hanyagul a szekrény melletti asztalra, mire felkuncogtam. Na, vajon ki gyűrte be a szekrény leghátuljára azt az inget? Nem is tudom.

Egy pimasz mosoly kíséretében mászott fel az ágyára, majd egészen addig meg sem állt, amíg oda nem ért elém. Egy apró csókot nyomott a számra, viszont én nem elégedtem meg ennyivel, ezért azonnal utána hajoltam és hosszabb csókba hívtam. Végre velem törődött és nem azt a hülye ruhadarabot kereste, szóval úgy döntöttem, hogy ki is használom a helyzetet, ezért az ölébe ültem.

Az utóbbi időben rendesen megnőtt a bizalmam és például simán csókolgattam a nyakát - vagy éppen más testrészét - és ez neki is tetszett. Szerettem azt csinálni vele, amit csak akarok, viszont nem mentünk tovább sosem, pedig Jimin párszor tett is megjegyzést, hogy mennyire kíván úgy, de bevallom őszintén, hogy féltem. Nem hallottam sok jót az első alkalomról, hiába tudom, hogy vigyázna rám, biztos, hogy fájna, a tűrésküszöböm pedig iszonyat alacsony, szóval lehet még el is bőgném magam.

- Már megint mohó vagy - motyogta, mikor elhajolt tőlem, mire megvontam a vállaimat.

- Csak hiányoztál - haraptam be alsó ajkamat, mert tudtam, hogy azt imádja és a hitelesség kedvéért végig is nyaltam a lehető leglassabban, amit Jimin tekintete végigkövetett.

- Mohó és tiszteletlen - döntött el az ágyon, mire muszáj volt felkuncogjak.

Tetszett a kialakult helyzet és az is, hogy így csipkelődtünk egymással, nem csak csókolóztunk. Végigpuszilta az arcélemet, majd a fülemhez hajolt és hallhatóan nyelt egy hatalmasat. Behunytam a szemeimet, hiszen ahogy lélegzett, a meleg levegő megcsapta a fülemet, ezzel libabőrös lettem, még a lábujjaimon is.

- Beindítja a fantáziámat, ha ilyen vagy - harapta meg gyengéden a fülcimpámat és óvatosan meg is húzta azt. - Szóval, ne csináld ezt.

- És mi van, ha be szeretném indítani a fantáziádat? - sóhajtottam fel, mert időközben simogatni kezdte a derekamat.

- Nem szeretnéd - lepte el apró puszikkal a fülem mögötti részt, mire muszáj volt ismét felsóhajtsak.

De, rohadtul szerettem volna, hogy végre csináljon valamit, ne csak puszilgasson, mert már most lüktetett a farkam, pedig szinte semmi sem történt. Mondjuk amiket mondott és ahogy mondta, rendesen beindították az én fantáziámat is és olyan mocskos dolgok jutott az eszembe, amilyenekre talán még sosem gondoltam és nem hittem volna, hogy valaha ilyeneken fog kattogni az agyam, de Jimin mellett esküszöm, hogy lehetetlen nem ilyeneken gondolkodni.

who are you? ~ jikook | ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora