Regatul Luminii

1.8K 39 8
                                    

Dupa ce am vorbit cu baietii m-am intors acasa si mi-am facut bagajele dupa care am coborat in living unde ma asteptau ”parintii” mei si tipul ala ciudat, trebuie sa il intreb cum il cheama pentru ca daca nu o fac o sa ajung sa ii fac niste porecle care nu cred ca o sa ii placa.

-Esti gata Miranda? 

-Tu ce crezi?

-Nu vorbi asa cu tatal tau Miranda, noi nu asa te-am crescut

-Tinand cont ca voi nu ati avut nicio legatura cu educatia mea, pentru ca bonele m-au crescut, nu cred ca esti in masura sa spui ceva mama

-Miranda haide trebuie sa mergem, daca nu plecam acum o sa avem probleme

-Probleme? Ce fel de probleme?

-O sa iti spun mai tarziu, acum haide 

Am plecat si dupa care am mers cu masina ceva timp pana am ajuns la o padure, si am continuat drumul pe jos. Am mers incontinuu pana la un lac si era destul de mare. Tipul ciudat pe care am aflat ca il cheama Osirius a spus niste cuvinte intr-o alta limba pe care nu o cunosc, iar apa a inceput sa se miste in mijlocul lacului de parca ar fi un cerc, si dupa ceva timp acel ”cerc” a inceput sa inainteze spre noi, a ajuns la mal si a inceput sa se ridice pana statea perfect in fata noastra.

-Miranda acesta este un portal care ne va duce in Regatul Luminii, dar inainte de asta sunt niste lucruri pe care tu trebuie sa le afli

-Bine te ascult

-Regatul Luminii a fost initial condus de familia tatalui tau, dar din moment ce toti membri familiei sale au fost morti  in momentul cand parintii tai au decedat, fratele mamei tale a preluat conducerea pe nedrept pentru ca tu esti mostenitoarea de drept. El a spus tuturor ca nepoata sa, adica tu, a murit deodata cu sora si cumnatul sau, dar eu nu l-am crezut si am inceput sa te caut impreuna cu Leo pentru ca el era singurul care putea sti cine este cu adevarat mostenitoarea tronului. Eu am plecat din initiativa mea propie si sunt considerat un tradator de tot regatul si cand vom ajunge in fata unchiului tau tu trebuie sa il detronezi si sa le arati ca tu esti adevarata mostenitoare a tronului, si faptul ca unchiul tau nu are niciun drept sa fie rege a facut regatul sa fie mai slab si lumina sa a inceput sa scada pe zi ce trece, iar bariera care ne desparte de Regatul Intunericului a inceput sa dispara, deci stii ce trebuie sa faci da Miranda?

-Nu iti face griji Osirius o sa fac cum ai spus tu, acum haide sa mergem

Am  trecut prin portal si am ajuns in Regatul Luminii, Osirius avea dreptate cand a spus ca lumina a inceput sa scada, abia daca se mai vede ceva, chiar trebuie sa fac ceva,iar unchiul v-a plati pentru ceea ce a facut. Am inceput sa mergem spre castel, care e urias chiar daca nu se vede prea bine. In intuneric, la departare se puteau vedea doua persoane, care presupun ca ne asteptau.

-Miranda, acele persoane sunt aliatii mei, ei sunt sigurii care inafara de mine, nu au crezut ca ai murit.

-Si cum se numesc?

-Cel din stanga e fratele meu si se numeste Branius, iar in dreapta este sotia sa Cressa.

Am ajuns in dreptul lor si au facut o plecaciune in fata mea, nu cred ca o sa ma obisnuiesc vreodata cu asta. Am intrat in castel,si presupun ca ne indreptam spre sala tronului.

-Miranda, ca sa salvezi regatul v-a trebuii sa ii dai lumina inimii de cristal

-Ce e inima de cristal?

-Inima de cristal este singurul cristal care mai poate salva lumea asta. Dar este o problema pe care nu reusim sa o rezolvam. Cristalul in momentul nasterii tale si-a schimbat culoarea. Din cele mai vechi timpuri cristalul a fost un albastru pur, iar dupa aceea avea toate culorile posibile.

The light within herUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum