Môj otravný budík začal hlasno pípať. Bolo sedem hodín ráno, a ja o deviatej mám byť v štúdiu. Začala som hľadať budík. To bolo ale ťažšie, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Spala som totiž na Danielovy. A on spal na obaloch od jedla a nedojedených kúskoch. A môj mobil bol pod tým všetkým. Po piatich minutách šmátrania po ňom som ho konečne našla. Vypla som budík, hlasno som si povzdychla. Zdvihla som sa z postele. Daniel spal ako zabitý. Prešla som do kúpelne, kde som sa vycikala, umyla som si zuby. Malovať som sa nemalovala, lebo v štúdiu by to zo mňa aj tak celé zmyli a spravili odznova. Obliekla som si
Zbehla som dolu na prízemie. Presne ako som predpokladala, nikto tu nebol. Všetci rozumný ľudia v túto dobu ešte spali. Spravila som si capuccino, dala som si dva poháre vody, a mohlo sa ísť. Nastúpila som do môjho Jeepu. Cesta trvá tak pol až trištvrte hodinu, takže ešte stíham aj obchod. Zastavila som pri najbližšom ktorý máme pri dome. V obchode som uchmatla obyčajné keksíky a aloe vera dvojlitrovku. Toto je nápoj bohov nie ten Danielov jablkový džús. Ten sa môže pred aloe vera sotva klaňať. Zaplatila som, a teraz sa vraciam ku autu. Pri mojom parkoval jeden športiak. Bol mi trocha známy, ale kašlala som na to. Koľko mojich kamarátov má predsa športové autá. Určite som si ho len zmýlila. No vystúpil z neho Sebastián. Oliverova dvojička. ,,Ahoj Terka." V tejto chvíli som musela vyzerať strašne vtipne. Oči som mala otvorené dokorán. Neverila som tomu, čo vidím. ,,Ahoj? Čo tu robíš?" Opýtala som sa ho s jemným náznakom podráždenosti. ,,Som tu s celou partou." Nečakala som to. Neviem čo tu robia, ale za žiadnych okolností ich nechcem stretnúť. Teda nechcem stretnúť Olivera. S ostatnými by som kľudne šla aj do reštiky ak sú tu na prázdniny alebo podobne. ,,Kvôli čomu tu ste?" Poškrabal sa na zátylku. ,,Nooo, tak nejak tu kupujeme dom. " štastie že som sa nenapila tej aloe pred chvíľou, ako som zamýšlala. Otvorila som ústa dokorán. ,,T-tak to je fajn. " zatvárila som sa kyselo. ,,Ja viem, čo ti Oliver spravil, a povedal. Je mi to ľúto. " prišiel bližšie ku mne. ,,Ľútosť je to posledné, čo v tomto okamihu potrebujem. Ale aj tak ďakujem." ,,Pozri, ak by tu bolo niečo s čím by si potrebovala pomôcť, stačí zavolať." Ja som prikývla. Krátko sme sa objali a on odiešiel do obchodu. Prečo sa sem sakra sťahujú? Dokým som neodišla z New Orleans boli tam spokojný. Neviem čo sa stalo potom, a ani nemám záujem to zistiť. Ale serie ma to. Ak majú potrebu pchať sa mi do života, tak bye bye honey. Nastúpila som do auta. Hudbu zapínam na max, a vyrážam do ateliéru.
Otvorila som dvere, a vidím netrpezlivého Coula ako podupkáva nohou. ,,Vyvát!! Konečne si tu. Trvalo ti to strašne dlho. " pregúľala som očami ,,Veď som tu o pol hodinu skorej. " on ma však už zjavne nepočúval lebo ma ťahal za ruku. Išli sme cez jedny dvere, potom cez ďalšie, a tak ma vodil sem a tam. Nakoniec ma doviedol do maskérne. ,,Dnes fotíme pre Tezenis. A je jedna vec, ktorú si musíš uvedomiť." Odmlčal sa. ,,Ty predávaš produkt, nie seba." Prevrátila som očami. Toto mi vravel už najmenej tisíckrát. A furt to robím po svojom. A stále mi neklesli objednávky. Ba naopak. ,,Coule, ale keď raz si objednajú TJP, tak chcú mňa. Keby chceli predávať produkt, tak nasadia obyčajnú modelku za obyčajné peniaze." Snažila som sa mu to vysvetliť. On len nesúhlasne pokrútil hlavou. Tak ako vždy. ,,Oni predajú ten produk vďaka tomu, že som tam ja. Na tom skutvenom bilboarde budem ja a nie niekto iný. A vďaka presne tomu bilboardu zarobia milióny. " ,,Ktoré z veľkej časti idú tebe. " dodal ešte. Prikývla som mu. ,,Vlasne si rob čo chceš, aj tak ma nebudeš počúvať. " skonštatoval. Vzdychol si a kývol maskérke nech ma ide nalíčiť. Spravila mi jemný make-up a obliekla ma do pekných plaviek.
S fotením sme skončili okolo tej jednej poobede. Ja som sa rýchlo prezliekla, a fičala som domov. Bola som dosť unavená. To som poslednú dobu často. A neviem čím to je. Možno skrývaním mojich pocitov pred druhými.
Doma bolo dosť rušno. Hneď ako som otvorila dvere, ovalila ma vôňa pizze. Mňaaam. Tak si nakoniec nebudem musieť nič variť. Niekde bol pustený vysávač. Podlaha v predsieni bola celá mokrá. Asi ju umývali. Prekvapene som zdvihla obočie. Sa mi len sníva alebo chlapci práve teraz naozaj dobrovoľne upratujú celý dom? Vyzula som sa. V obývačke mi hneď padol na Jacka, ktorý vysával. Hneď za ním behal Corbyn s mopom. Daniel utieral prach a Zach umýval okná. Logan vešal čisté prádlo a Daniel vonku kosil trávnik. Musela som sa smiať. Bolo to tak vtipné. Všetci boli tak sústredený na to čo robia, že si ma všimli, až keď som od smiechu podla na kolená a nevedela som popadnúť dych. Jack, ktorý bol ku mne najbližšie, rýchlo vypol vysávač, pustil ho na zem a priskočil ku mne. ,,Terka? Je ti niečo?" Ja som zo seba vydávala len zvuky podobné híkaniu. ,,Nepotrebuje umelé dýchanie?" Pýtal sa Logan ktorý medzičasom ku nám prišiel. Myslela som si, že sa od toľkého smiechu nenadýchnem. Pľúca mi tak zťahovalo, ale ja som sa proste nevedela prestať smiať. ,,Kurva veď robte niečo." Kričal na nich Daniel. ,,Veď je úplne vpohode. " pretočil očami Zach nad Danielovými slovami. Ten Daniho pohľad stál za všetko. ,,Jak ti môže byť jedno, že sa tu dusí. Ja ju mám narozdiel od teba rád. " on len pokrčil plecami. ,,Som vpohode keby vás to zaujímalo. " prehodila som, lebo kým Daniel kričal po Zachovi, prestali ma všetci vnímať. Naraz všetci otočili hlavou. ,,Keď si vpohode, tak čo bolo to, čo si tu teraz pred chvíľou predvádzala?" Opýtal sa ma Logan. ,,To bol môj záchvat smiechu. " vysvetlila som mu. Oni sa na mňa divne pozreli. Ja som ich nechala upratovať, a najedla som sa pizze. Chalani zjavne vedia, čo mám rada, lebo tá Hawai stála za to. Keď doupratovali, prišiel za mnou môj brat. ,,Ideme do kina, ideš s nami?" Záporne som pokrútila hlavou. Bola som zničená. Nie z fotenia, ale zo Zacha. Našťastie sa v ateléri maskérka nevypytovala na príčinu tých modrín. Trvalo jej pol hodinu, kým všetky zakryla. ,,Okej, tak si odýchni. Vidieť na tebe, že si unavená. " vďačne som sa na neho pozrela. ,,Peknú zábavu vám prajem. " pozdravila som ich ešte, a vybehla som do svojej izby. Prezliekla som sa do voľných Oliverových bývalích teplákov. Na vrchu som si nechala len podprsenku. Spadla som do postele. Zobrala som si notebook a začala som odznova pozerať Game Of Thrones. Pozerám to celé už asi 5 krát. A nemôžem sa dočkať novej série. Milujem Ariu v tom filme. A Jonn Snow? To je tak dokonalý muž. Hneď by som si nechala povedať. Je len škoda, že už má manželku. Ten herec. Pozerala som druhú časť keď mi niekto vtrhol do izby.
Zach.TJP - Tereza Jake Paul veby sa niekto pýtal😂
🌹
YOU ARE READING
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
FanfictionLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...