Uzay'ın yüzüne gülerek hatta kahkaha atarak baktım. Uzay bana 'delirdi galiba 'der gibi bakıyordu. O kadar çok güldüm ki gözümden yaş bile geldi.
" Ay sinirlerim bozuldu. " dedim gülmem biraz daha azalmıştı.
"Neden?" diye sordu ciddi bir şekilde.
"Tamam ya iyiyim şimdi hadi yiyelim." dedim ben de ciddi bir şekilde.Bir tane aldı ve kabuğunu açarak bana verdi. 'Teşekkür ederim' der gibi tebessüm ettim. Uzay'da başını aşağı yukarı salladı ' bi şey değil 'der gibi.
Kestaneleri bitiresiye kadar hiç konuşmadık. Uzay bana kabuklarını çıkartıp veriyordu ben de sadece yiyordum.
"Bugün okul da ne yaptın?" diye sordu 20 dakika sonra ilk kez konuşmuştu.
"Neden gelmedin?" diye sordum sorusunu es geçerek.
"Özledin mi ?" dedi gülerek
"Evet." ne evet mi ? " yani hayır, niye özliyim canım ?" dedim telaşla.Gözümün içine bakarak içten bir şekil de güldü. Gülünce gözleri kısılıyor ve sağ yanağın da gamzesi ortaya çıkıyordu. Ben gamzelere bayılırım ama yaa.
"İşim vardı." dedi. " Sen ne yaptın?" diye tekrar sordu.
"Hiç. Okul da ne yapılır. "
"Ders." deyip güldü.
"Çok zekisin ama sen ya bu zeka fazla." dedim alayla.
"Fizik çalıştırabilirim." dedi ciddi bir şekilde.
"Ha-yır." dedim biraz sinirli bir şekil de.
"Peki sen bilirsin." dedi umursamazca.10 dakika daha sessiz bir şekil de denizi izledik.
"Ben gidiyim artık." dedim hava kararmaya başlamıştı.
"Bırakabilirim." dedi
"Olur." dedim 10 saniye sonra " Sen de iyi alıştın beni bırakmaya." dedim.Tekrar güldü. Çantamı aldım ve arabaya doğru gittik. Arabaya binince çantamı kucağıma alıp telefonumu aramaya başladım.
"Nereye koydum ben bunu be?" dedim yüksek sesle.
"Neyi Alya ?" dedi düz bir sesle.İlk defa mı ismimi söylüyordu ya da ben mi ilk defa duyuyordum?
Tekrar yüzüne gülerek baktım.
"Neye gülüyorsun?" dedi.
"Hiçbir şeye. Telefonumu bulamıyorum." dedim.Telefonunu çıkardı ve beni kendi telefonundan aradı. Telefonum kucağım da titreyince korktum. Uzay korkmama gülerken ben ona göz devirdim sadece.
Telefonumu elime aldığım halde kapatmamıştı hâlâ.
"Kapat. Buldum." dedim.
Telefonuma baktı ve eline aldı. O kadar hızlı hareket etti ki telefonumu koruyamadım bile. Gözleri olduğundan daha açık bir şekil de ekrana bakıyordu. Şaşıracak ne vardı ki?
30 saniye sonra;
"Alya, odun ne?" diye sert bir şekil de sordu.
"Odun diye kaydettim işte. Odunsun çünkü kafam kırılıyordu senin yüzünden." dedim. Sadece güldü.Apartmanın önüne gelince bana dönmeden;
"Uzay diye değiştir." dedi.
"Emredersiniz paşam." dedim yapmacık bir şekil de.
"Ederim tabi." dedi gülerek. " Görüşürüz" diye ekledi.Kibar bir şekil de kovuldun Alya'cım.
Bir şey demeden arabadan indim ve apartmana girdim. Uzay gitmemişti hâlâ.
Eve girdim ama ne annem ne de babam vardı. - babam zaten fazla evde olmuyordu ama neyse.-
Odama girdim ve perdeyi kapatmak için pencereye doğru gittim.
Aşağıya baktım. Uzay arabasına yaslanmış bir şekil de pencereme bakıyordu.
Gülümsedim ve kafamı salladım. Uzay'da 'görüşürüz ' der gibi sağ elini havaya kaldırdı. Arabasına binip gitti.
Ben de perdemi kapattım ve duş almak için banyoya gittim.
•OY KULLANMAYI UNUTMAYIN 🌌❣
•Uzun bir aradan sonra merhaba herkese.
6. bölüm de Uzay fazla yoktu ben de 7. bölüm de Uzay fazla olsun dedim ve sonuç. 😂🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE UZAY VAR
Roman pour AdolescentsGökyüzüne aşık bir genç kız...🌟 Gökyüzünde de güzel UZAY'ı bulursa...🌌 Sevmekten bu kadar çok korkarken hiç birine kalbinizi açtınız mı ? Onu sonsuza kadar kalbinizin bir odacığın da saklamak istediğiniz oldu mu ? Ilk görüştü aşka inanır mısınız...