Chapter 4

175 10 0
                                    

«Απο που ηξερες την μητερα μου ?»,την ρωτησα.  «...», η  γυναικα δεν απαντησε , κοιταξε κατω και αρχισε να κλαιει. «Πες μου», φωναξα. «Η Kris ηταν ..».« Τι ήταν .. ?», ρώτησα. «Η Kris ηταν..η καλυτερή μου φίλη. Η αδερφή που ποτέ δεν είχα. ».«Και εσείς πως με ξερετε ? Και αν επιτρέπεται ..πως σας λένε ? »«Lydia. Με λενε Lydia. Και σε ξερώ απο γράμματα. » , απάντησε καθώς προσπαθησε να κανει ενα ψευτικο χαμόγελο. «Γραμματα ? Δεν καταλαβαίνω. », ρωτησα με μια  μπορω να πω περιεργη ανησυχια. «Εχεις δουλεια ? ».

Κοιταξα το ρολοι μου .. η ώρα είχε πάει 19.30 και αυτο σημαινε πως είχα στην διαθεση μου γυρω 2 ώρες. 

«Εμμ οχι δεν εχω. Γιατι ? ». Γιατί να με ρωταει κατι τετοιο όμως ? «Παμε σε μια καφατερια και θα στα εξηγησω ολα. »Αρχίσαμε να περπατάμε. Είχαμε μείνει οι δυό μας. Η άλλη κυρια ( προφανως φιλη της ), είχε φυγει απο την "παρεούλα" μας.Οσο περπατουσαμε, σκεφτομουν τι θα μου ελεγε. Μου εκανε τοσο εντυπωση. Μπας και ηταν καμια ψευτρα ? Αλλα αν ηταν ψευτρα, απο που θα γνωριζε το όνομα της μητερας μου ? 

«Ορίστε φτασαμε.», μου αποκρίηκε η ... Lydia. «Περασε. ».Μπηκαμε σε μια καφετερια. Ηταν γεμάτη με καναπέδες δερματινους και πιο διπλα απο τους καναπεδες ένα διαζωριστικό που εγραφε " FOOD ". Εντυπωσική καφετέρια θα ελεγα αλλα το θεμα μας δεν ηταν αυτο. Βρηκαμε ενα αδειο καναπε και καθισαμε. 

«Ωραια καθισαμε τωρα πες μ..πειτε μου απο που γνωριζατε την μητερα μου ? Ποια γραμματα , ποιες φωτογραφίες ? »

«Θα πιεις κατι ?», ρωτησε χαμογελάστη. «Κυρια μου, ήρθα μεχρι εδω για να μου πει κατι. Αμα ηθελα κατι να πιω θα πηγαινα και σπιτι μου. Τωρα λέγε. », είπα καθως ήμουν αρκετά νευριασμένη. «Καλαα ..αφου δεν μπορεις να περιμενεις. Την μητερα σου την γνώρισα όταν ήμασταν στην τεταρτη δημοτικου. Είχε πρωτοέρθει στο σχολείο και κανεις δεν την εκανε παρεα. Δεν ξερω γιατι ίσως λογω της καταγωγής της. »«Ποιας καταγωγής της ? », ρώτησα με απορία. «Η μητερα πηγαινε σε ιδιωτικό σχοέιο στο κεντρο του Λονδινου ? ».«Τι ? », είπα με βλεμμα εκπληκτο. «Να συνεχισω ?», ρωτησε η γυναικα. «Ναιι ..βεβαια. »

( θα συνεχισω την Παρασκευη λογω εκρεμμοτήτων)

Last Night ( Zayn Malik&Ansel Elgrot fanfic)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن