Insanatosire gravnica . ""Cu pupici""

122 7 1
                                    

Am stat o vreme acolo . Doar noi doi . Ce frumos a fost !

Momentul a fost stricat de un vant rece care adia usor .

Shino : Tie frig ?

Ino : Putin ...

Nu am stat pe ganduri si i-am dat geaca mea care din pacate imi acoperea jumatate din fata .

Ino : Multumesc...si wow , esti asa de frumos ! Ai un ten splendid !

Shino : Multumesc mult.   ...

Ino : Mergem , imi e cam somn ...

Shino : Desigur ! Oricum ai avut o zi...si esti obosita , nu ? O intreb si ea incuvinteaza dand din cap . Pornesc spre casa . Ajung foarte repede la casa lui Ino . O las jos si chiar cand sa plec ....Un sarut dulce am primit pe obrazul meu rosu care ardea de emotii .

Ino : Sa ai o seara frumoasa ! Si multumesc mult din nou , ca m-ai adus ! Si imi face cu mana ... Awww

Shino : La fel . Si insanatosire gravnica ! Ne mai vedem....Ultima fraza spusa cand fata se intoarse si deschise usa pentru a intra inauntru . Merg si eu la randul meu acasa .

*din perspectiva lui Ino* E foarte frumos si adorabil ! Ce ganduri frumoase am ....cred ca voi dormi bine .

Mama ( ca si disperata ) : Puiul , meu !! Ce ai patit scumpo ?!

Ino : Mama ! Ho ! Antrenamentele cu echipa ....

Mama : Sa nu ma mai speri asa . Eee si sa ai grija la antrenamente .

Ino : Bine . Eu ma duc sa ma culc . Noapte buna .

Mama : Noapte buna , scumpo !

Ajung in camera mea si ma trantesc in pat . Inchid lampa de langa pat , si ma intind confortabil . Ma gandesc oare : El ma place ? ....Adorm ca o marmota inainte de a naste in suspans . Dar , na ...e bine ca am adormit .

Dimineata vine ca un fulger ultra super rapid , iar eu ma trezesc super ultra incet . Cand imi deschid si cealalta pleoapa , incep sa ma dezmortesc . Incep cu rutina mea zilnica . Cand termin ma apropri de sifonier , pentru o garderoba noua . O deschid si...ce ? Surpriza ?

" Mama : Draga , ma duc la serviciu mai devreme si o sa vin urmatoarea zi la ora 12 fix . Sa mananci ce ti-am pus pe masa . Pupici ! "

Mda...mama asta ! Renunt la haine , desigur pentru mancare . Cobor scarile in bucataria spatioasa pe care o avem . Ma asez pe locul meu , si vad in fata mea un bol cu cereale .

*@ dupa ce am mancat @*

Urc scarile in camera mea cu directia spre sifonier si misiunea de a ma imbraca . Aleg niste haine simple deoarece astazi nu cred ca ma voi antrena . Ma uit in oglinda : Un maiou rosu , cu o inimioara fosforescenta ; niste pantaloni scurti taiati ; si superbii tenisi rosi all star . De data asta imi las parul blond si lung sa imi acopere umerii .

Imi iau cheile si telefonul si o sterg din casa . Ma plimb pe strazile inguste si "hey" cine-i tipu ? Il vad doar din spate . Hmmm : are o bluza care ar fi o camasa in culorile : verde-galben-rosu ; iar pantalonii trei sfert de blugi si culoare neagra .

Ma grabesc sa ajung in fata lui , pentru al vedea . Dar , ce sa zic....planurile mele intotdeauna merg ca naiba pe paine !

Ino : Uph...scuze....

Shino : Nu are nimic , Ino ! Mi-am ridicat privirea si ce naiba ?

Ino : !!Shino??

Shino : Nu m-ai recunoscut ?

Ino : Pai imbracat asa.....Si ma inrosesc mai rau ca un rac .

Shino : Si tu arati bestial ! Si un nou stil , cu parul desfacut ?

Ino : Mda....astazi nu fac antrenamente !

Shino : Hmp . Aww si incepe s-a zambeasca . Iti sta mai bine asa !

Ino : Mm-mersi ! Si unde mergeai , tu ?

Shino : Ma plimbam . Vrei sa mergem in padure ? Stii ai putea sa vorbesti si cu echipa ta .....Desigur , doar daca vrei .

Ino : Mmm sigur ! Ne intalnim in inima paduri , hmm la ora 5 : 00 , e bine ?

Shino : Dap ! Ne vedem ......Imi face cu ochiul si se indreapta spre casa lui . Eu scot telefonul din buzunarul pantalonilor , si incep sa caut "Kiba" . Ii scriu un mesaj : " Kiba , m-am intalnit cu Shino , si a zis sa ne vedem cu totii in inima paduri , ce zici ? " -4:00

"Sigur ! Trimit mesaje si la ceilalti ....Si apropo cum te mai simti ? " -4:03 "Bine  , dar tu ? Esti mai bine cu piciorul ? " -4:05

"Mda...nu ma plang , deja s-a vindecat ! " -4:06 "Bine , atunci ! " -4:08

*din perspectiva lui Kiba*

Tocmai ce terminasem , cu acea convorbire cu Ino si incep a scrie mesaje baietiilor .

*din perspectiva lui Gaara*

Stau intins pe pat si ma uit la ceas ...De ce naiba , nu trece asa repede timpul ? S-a oprit la shaorma ? Mmm......Telefonul imi vibreaza pe noptiera si mie prea lene sa vad mesajul "" .

-Offf...Oftez si ma intind dupa pedofilul de telefon care nu se poate opri din vibrat . "Kiba" .....Ce mai vrea cutu' acu' ? Deschid mesaju' : "Hey , amice ! Ino si Shino au vorbit ca sa ne intalnim si noi in padure ; Ce zici ? Te bagi ? " -4:10

"Mda..cum zici tu ...Ehe ! Ino cu Shino , sunt in preuna ? Intreb si eu ca perversu'... -4:11

"Paiii" -4:13

"Ar trebui s-a le uram un : Sa fiti fericiti in preuna ! "  -4:15

"Nu sunt , mai blegule ! Am glumit si yo ! " -4:16

"OK...tac " -4:16

*din perspectiva lui Shika*

Stau pe un scaun , cautand iesire din aceasta problema de ratare . Joc sah , iar eu sunt cumplit de miscarea pe care tatal meu a facut-o . Nu stiu ce piesa sa mai mut.....Telefonul imi vibreaza ca nenorocitul si cedez luandul in mana .

Tata : Ce s-a intamplat ?

Shika : Nimic . Merg cu prieteni in padure . Spun asta si in momentul de fata sunt la usa , iesind din incapere .

*din perspectiva lui Neji*

Aler pe strazile cartierului "Hyuga" . Primesc un mesaj de la Kiba , iar expresia fetei se schimba foarte repede . "Da" ! Scriu in apoi si ma grabesc spre padure .

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum