Lacrimile imi curgeau pe obraji fara oprire,ochii ma usturau oribil de rau,voiam sa mor...
Ma trezesc de dimineata,aratam oribil,aveam nevoie de mult machiaj ca sa acopar cearcanele de sub ochii meiProbabil nu intelegeti despre ce vorbesc,asa ca hai sa ma prezint
Ma numesc Clarie,am 16 ani,parul saten lung,ochi caprui,1,65m,sunt o fire rebela,am facut karate 3 ani,deci stiu sa ma bat bine,si singura prietena in care am incredere este prietena mea,Melissa,care este si colega mea de clasa.
Well,ieri am aflat ca iubitul meu Stephan,acum fiind fostul,vrea sa se desparta de mine..ei bine,asta s-a si intamplat,se pare ca m-a parasit pentru o fosta prietena Marye.
Tineam la el extrem de mult..dar se pare ca totul s-a dus dracu.Mi-am facut rutina,m-am dat cu anticearcan,si am plecat la scoala.
M-am intalnit cu Mely,se pare ca a aflat ceea ce s-a intamplat.-Oh doamne Clarie,imi pare atat de rau,e astat de idiot,nu inteleg de ce a facut asta?!
-E ok Mel,sunt bine,o sa trec si peste asta,nu-i mare lucru
-Off,bine scumpa mea,daca ai nevoie de orice sa ma suni,ok?
-Bine Mel,acum trebuie sa plec,am ora de desen,pa
-Pa ClarieSera,dupa ore
Am ajuns acasa,mi-am facut temele,si am coborat la masa.Tata si mama mea vitrega,ma asteptau.Ce pot sa spun,mama mea vitrega ma detesta,dar si eu pe ea.E o fire atat de rece,dar e si extrem de frumoasa,parul derpt,cu nici un fir sarit,tenul perfect,haine perfect drepte si calcate extrem de bine,postura foarte dreapta,si ochii albastri frumosi,spre deosebire de ai mei,caprui sipmli.
Dupa ce am mancat,m-am dus in camera mea,si dupa cam 1 ora am adormit.
Scuzati evenutualele greseli
CITEȘTI
Iubire la limita infinitului○●
RomanceSincer credeam ca viata mea e ca oribila,si inca cred asta,dupa ce am fost parasita,dezamagita,mințita,am inceput sa ma departez de societate... Dar a aparut el...apoi viata mea a luat o intorsatura de 360 de grade