Jeg gik hurtigt ind i klasseværelset, det var 3. skoledag efter sommerferien. "Hvad laver i?" spurgte jeg Carla, Ida og Emilie som sad og skrev på Emilies OPhone. "Der er en virkelig klam dreng der har skrevet til Emilie over SMS," svarede Carla eftertænksomt "Så vi prøver at omskrive hans historie.". "Må jeg seeeeee?" sagde jeg ivrigt og løb over til dem.
"Jeg går over til dit hus, jeg banker på og du åbner døren :D
Jeg begynder at kysse dig på halsen og trækker dig med ind på dit værelse ;)
Jeg kysser dig, så lægger jeg dig ned på sengen og smider bukserne :O
Jeg finder et kondom og tager dit tøj af c;
Jeg trækker dynen op over os og jeg begynder langsomt at trække ind i dig ;D
Vi nyder det mens jeg ligger oven på dig <3
Er du med på den skat? <3 ;)" læste jeg på skærmen.
"WHAT THE FUCK?!?!?!" råbte jeg super højt, så alle kiggede sært på mig. "Ja han er ulækker ikke?!" sagde Ida. "Han er fucking sær..." sagde jeg og kiggede igen på SMS'en.
Hvem fanden troede han lige han var?! Vi var jo kun lige startet i 7.!! Liderlige drenge altså!
"Okay, og her er så hvad jeg har omskrevet" sagde Clara fnisende.
"Jeg går over til dit hus, jeg banker på og du åbner døren :D
Jeg begynder at tage dig på halsen og trækker dig med ind på dit værelse c:< " stod der på skærmen.
"Ikke mere?" spurgte jeg. "Nej, vi har ikke fundet på mere endnu..." svarede Emilie og Ida i kor. "Okay, giv mig telefonen, det er tid til at jeg slipper mine forfatter kræfter løs!!" sagde jeg med en stemme som dronning Magrethes. De andre piger grinede højt.
"Jeg kvæler dig, så lægger jeg dig ned på sengen..." Ida afbrød mig ved at sige; "OG SMIDER SKOENE!!". Vi knækkede sammen af grin og jeg skrev det.
"...og smider skoene.
Jeg finder en ligkiste og tager din hat af." Da de andre piger havde læst det, grinede vi igen. Det var fantastisk så meget man kunne udrette med en liderlig drengs erotiske SMS'er!
"Jeg trækker ligklædet over dig og kniven begynder langsomt at trænge ind i dig.
Jeg morer mig mens jeg lægger en blåhval oven på dig xD
Er du med på den idiot? :D" Vi grinte så meget efter det at vi fik ondt i maverne. "Tryk send!" grinte Emile. Jeg fniste da jeg trykkede på knappen, i samme øjeblik ringede klokken.
A/N
Ey der alle danske folk der læser dette xD
Dette er baseret på en virkelig historie, så jeg håber i kan lide den c:
Vi ses, og hvis der er nok der læser, skal jeg nok lave del 2 :D
YOU ARE READING
A story about danish poems in the 21st century/P.S. I Hate You
PoetryHistorien om hvordan en masse 12-13 årige piger forvandlede dårlige historier til gode :D