20. Rész

3.5K 151 11
                                    

Miutám bepakoltunk, el is undultunk az 5 órás útra.

Nagyon jó volt. Végig hülyéskedtünk.
Párszor meg is álltunk kajálni míg oda nem értünk.

Amikor megláttam a szállodát, leesett az állam. Mike úgy emelte vissza. Eszembe sem jutott megnezni a neten. 5 csillagos, kinti benti medencével.

Mikor Mike meghozta a kulcsokat, izgatottan rohantam fel a szobába. Egy gyönyörű kilátással rendelkező tágas szoba. Nem is gondolkodtam azon mennyibe kerülhetett.

Mivel első nap volt,így csak pihentünk. Utána egyre inkább vonzott minket a csocso asztal. Mikor rászántuk magunkat, éppen senki sem volt ott. Elfoglaltuk a helyünket és vad csocsozásba kezdtünk. Egyikőnk sem szólalt meg. Néha mondattöredékeket hagytunk de sosem volt válasz.

Végül egy csomó gyerek rohant oda és  szó szerint elszakítottak minket a csocsotól.

Még egy utolsó pillantást vetettünk az asztalra. 9-8. Az én javamra. Mike bosdzús tekintettel nézett, de amínt mélyena  szemébe néztem mindketten elkezdtünk nevetni.

-Ha a kölykök hagyják végigjátszani a meccset én nyertem volna. Fej fej mellett haladtunk!- Mike teljesen ki volt akadva.

-Mikor 4gyel vezettem volt meg az első gólod. -Mondram lekicsinylően.

-Kezdők szerencséje-hagyta rám Mike.

-Héj, 6 éve csocsózom, nem vagyok kezdő.

-Akkor holnap megismételjük.
-Jó
-Oké

Majd egyszerre tört ki belőlünk a röhögés. Annyira imádom mikor nevet. Jól esik nézni.

Még kajáltunk, és le is feküdtünk aludni. A fejemet a mellkasára hajtottam ő pedig a hajamat simgatta. Kezemet a fejem mellé raktam, izmos hasára.

-Jó éjt balfasz.
-Jó éjt Hercegnőm.

Majd elsötétedett körülöttem minden, és álomba merültem.

Álmomban Mikekal voltam.  Nagyokat nevettünk, és meghitten beszélgettünk. Olyan idilli volt. 

Mikor felkeltem, Mike fölött voltam és végtagjaimmal átöleltem. A karjai pedig rajtam voltak. Nem tudom hogy gabalyodhattunk össze, de nekem kényelmes volt, és amúgy sem akartam felkelteni. 

Olyan 5 perccel rá már ébren is volt.

-Jó reggelt Baba.
-Jó reggelt Életem.

-Na mi van a balfasszal? -kerdezte meglepően.

Arcán kacér mosoly terült el. Kíváncsi szemei engem bámultak.

-Semmi itt fekszik alattam. -Mondtam egy csöpp érzéssel a hangomban.

Megfordult velem a világ és már Mike volt felül. Ő irányított.

Gyengéden megcsókolt. Inkább vágyakozó volt. Csak akkor váltunk el egymástól, mikor már levegő sem maradt bennünk.

-Imádlak. Mindennél jobban.-Csillogó szemei rabul ejtették az enyémeket.
-Soha nem akarlak elveszíteni.-Mondtam rekedtes hangon.

Miután mind a ketten átöltöztünk, lementünk reggelizni.

Mivel még nem próbáltuk a medencéket így, úgy döntöttünk lemegyünk fürödni.

Éppen a hideg mély víz mellett mentünk el mikor..

Mikor Mike belelökött a vízbe. Mivel kajaidő volt mindenki ebédelt. Csak mi voltunk ilyen abnormálisak.

Gyorsam gondolkodtam és móresre akartam tanítani. Igy az összes helyet a tüdőmben megtelítettem levegővel. És vártam. Nen kellett 2 mp míg utánam ugrott felvett a kezébe és kivitta partra.

-Héj, Hanna. TUDOM HOGY NEM FULLADTÁL BELE. -A végére már csak mosolyogtam.
Gyorsan feláltam és belelöktem őt a vízbe.

-Ha harc hát legyen harc-kiáltotta.

A vízcseppek bámulatosan festettek rajta. A haja. Ahogy félig a szemében volt valami észvelytően hatott rám.

Nyilván ezért bambultam el mikor ismét a jéghideg vizet éreztem magamon. És az ő idióta nevetését.

Lassan kezdtek visszajönni az embereket így nyugisabbra  vettük a formánk.

Beültünk egy kicsit a meleg vízbe, és utána átöltöztünk,majd felmentünk a szobába. Még 2 napunk van itt.

Sziasztok. Meg szeretném köszönni hogy olvassátok ezt a könyvet nagyon sok időm van benne. ❤❤

S.O.S. Rosszfiúk a láthatáron (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon