Výše než kdy jindy

36 1 0
                                    

Vesmír je nádherný mnohem krásnější nežli si dokážete představit. Díky tomu jsme se nedokázali pohnou od okna. Karel dokonce nadchnutím řekl
,, Vesmír je jako ten nejnádhernější oceán a ty satelity jako ryby křižující jeho vody,” Tony si ale opět neodpustil „ Rybáříku ty jsi zase dostal hlad?” M.At.Y.Á.Š si našel skvělou chvíli pro oznámení, že se chystá občerstvení. To Karlovi vnuklo geniální plán pro pomstu. Nenápadně mě tedy odtáhl do přetlakové komory, kde mi zdělil svůj plán. ,,Hele, půjdeme ven, získáme nefunkční satelit, naservírujeme ho Tonymu na stůl,’’ vysvětloval.
,,No ale jak ho sem dostaneme?” uvažoval nahlas.
Zde ti zas pomohu já” odpověděl jsem,, V poslední době je oběžná dráha zaplněna spoustou starých satelitů. Z tohoto důvodu vznikla zpousta nápadů jak ji vyčistit. Jedním takovým nápadem je stroj co po satelitu vystřelí síť a pevně ho chytne. Četl jsem že by se zde nějaký takový řiditelný lidmi měl nacházet,” Karel se rozzářil úsměvem a začal ho hledat. Brzy jsme ho našli, ale to jak vypadal se dá jen těžko popsat slovy. Nyní se již stačilo obléci do těžkých skafandrů. Vypustil jsem vzduch a nasedl si ke Karlovi, který napětím přetékal. Trvalo jen chvíli než s námi přístroj dorazil k vyhlédnutému objektu. Museli jsme zadat vhodnou velikost. Přístroj vystřelil síť a semknu cíl pevně k sobě. Vyletěl jsem ven vyprostil satelit a naložil ho do nákladního prostoru. Trochu tím naše akce pomohla se zbíráním odpadu, ale opravdu mizivě. Šlo už jen o otázkou chvíle než jsme dorazily zpět k raketě. Já zaparkoval přístroj. On pospíchal do kuchyně. Strčil pod Tonyho pokličku jeho překvapení a vyndal tubu s jídlem. Já netušil jak získal náskok, posadil se a řekl ostatním, že si Karel musel dojít na toaletu. V tu chvíli se objevil Karel a malý dron nesoucí jídlo. Tony jako první nadzvedl pokličku, když se zarazil. „ Tady máš dárek od rybáříka gurmáne!” brečel smíchy Karel. Tony dostal od něj za vyučenou. Další na řadě byly hry s vodou. Šlo o něco úžasného jak se držela na rukách a ve vzduchu tvořila koule. Ihned nás napadl skvělí nápad. Tobiáš všude rozmístil malé kuličky, Dominik si zahrál na pac-mana a začal je polikat. Šlo o obrovskou zábavu, která nás zabavila na dlouhou dobu.

Dva dny na orbitěKde žijí příběhy. Začni objevovat