- Araba 🚙

2.2K 149 19
                                    

-İki gün önce-

Baekhyung:" Jennie'nin seni sevecegini zannediyorsan yanılıyorsun , o sevmez canını yakar suga !"dedi elini omzuna koyarak.

Yoongi:"O kadar fazla emin olma baek. Biliyorsun ki kızların hepsi altımda yatmak icin can atıyor. 😉"dediginde göz kıptı.

Baek:"Jennie'nin sana kapılacagını zannetmiyorum.. Ayrıca jeni'den bahsediyoruz.. Hani kai'yi bile reddetmiş sen hiçsin 😉."dediginde arabaya yürüdü.

Yoongi:"Jennie'yi tavlarsam karşılığında ne verirsin.."dedi ciddi sekilde.

Suho:"Sacmalamayın.. Şuan ne yaptıgınızın farkında mısız ? Suga kendine gel.."dedi bagırarak.

Yoongi:"Noldu baek korktun mu ! Ben arabanı alırım eger tavlamasam motorum senin.. Ne dersin ?"dedi gülerek.

Kai:"Yoongi bu iş çıkmaza gidiyor. Lütfen sus eve gidelim. Hadi suga.."dedi kolunu tutarak.

Baek:"Arabam senin eger tavlamazsan motorunu alırım."dedi ciddi sekilde.

Yoongi:"O günü bekle. Basketbol turnuvasında onu kendime asık edecegim.. Benim olacagı günü bekle baek."dediginde kahkaha atıyordu.

Baek:" Görecegiz.." dediginde arkasından elini salladı.

-Son-

-Yoongi-

Okulun bahçesinde toplanmış olan arkadaşlarının yanına geldi. Aklı hala dün gece'deydi. Beynini kemiren isim jennie'idi. Kafasını iki yana salladı.. sonunda namjoon'un sesini duyunca namjoon'a döndü.

Namjoon:"Almışsın arabayı.."dedi igneliyici sözle.

Jimin:"Bu araba kimin hyung ?"

Jungkook:"Yeni mi aldın ?"

Taehyung:"Bir tur atayım mı hyung ? Anahtarı ver.. "dediginde elini uzattı.

Yoongi karşısındaki taehyung'a gülerken okulun içine giren jennie'yi görünce yüzündeki gülümseme gitmişti.

BADBOY SMİLES   | Tamamlandı |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin