{1}What is invisible to the eye

456 20 0
                                    

I znowu muszę wstać do tej szkoły.Katastrofa.Po ubraniu się i zjedzeniu śniadania wyszedłem na pole i zamknąłem przyczepe .Ojca nie ma wyjechał do Californii. Zostałem sam. Wsiadłem na motor i pojechałem do szkoły . Wysiadając zauważyłem pewną blondynke ,a dokładnie Betty Cooper. Od dawna mi się podoba ,ale jak ja zwykły ,głupi i dziwny Jughead Jones miałbym zwrócić jej uwagę. Zrezygnowany poszłem do biura Blue&Gold czyli miejscówki szkolnej gazetki .Zauważyłem, że na biurku leżała jakaś karteczka 

         Spotkajmy się w biurze
B&G o 15
      B.

-B....B....Nie wiem kto to -powiedziałem sam do siebie . Zastanawiałem się kto i po co chce się tu ze mną spotkać. Jest 13.00 wiec mam jescze czas.Napisze ten artykuł o który prosił mnie dyrektor .Po napisaniu zrobiłem sobie kawę i usłyszałem pukanie . Do środka weszła chyba ostatnia osoba jaką bym się tu spodziewał .
A mianowicie
Betty Cooper...

Pov.Betty

Postawiłam mu na biurku tą karteczke . Chcę się z nim spotkać o to aby przyjął mnie do biura i szkolnej gazetki ,czyli jednego.

Zależy mi na tym

Kocham pisać to mnie uspokaja i uwalnia od innych złych rzeczy a nawet ludzi.

Dochodziła 15.00 więc stwierdziłam ,że zaczne iść do biura . Gdy byłam na miejscu zapukałam do drzwi i weszłam do środ ka .Mina chłopaka była bezcenna . Zaczełam rozmowe.
-Hej
-Emm... cześć. To ty położyłaś mi tą karteczke ?!
-Tak!Dlatego ,że chciałabym zacząć pracować w szkolnej gazetce czyli w tym biurze .
-A masz jakieś artykuły  czy coś takiego abym mógł zobaczyć y piszesz ?
-Jasne , położe ci na biurku.Ja już muszę iść .Tak się cieszę, że się zastanowisz ,mam nadzieje , że będziesz zadowolony .Pa!
-Jutro ci powiem.Przyjdź rano przed lekcjami tutaj . Papa!
-Mam nadzieje ,że znajdziemy wspólny jezyk jeśli chodzi o pisanie ocywiście . Puściłam mu oczko i wyszłam do domu.

Pov. Jughead

Ja-cie-nor-ma-ln-ie !!!! Gadałem z nią .Boszee.... Co tu się włśnie stało .Ta Betty tak ta chce ze mną pracować OMG.

Dobra Jug weź się ogarnij.

Przejrzałem jej artykuły w domu na spokojnie . Bardzo mi się podobały więc ją przyjme . Ma talent to wiem. Teraz czekać do jutra aż ją zobacze.

Uświadomilem sobie też że zaczynam się w niej zakochiwać ale boje się wpuścic jej do mojego serca.Mam nadzieje że mnie nie zrani .

I z takimi myslami zasnąłem.

Bughead - Inna niż Wszystkie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz