''Jeon!!!!''
Jeon yang sedang dibuli oleh beberapa pelajar perempuan itu terkejut apabila mendengar rakannya..Semua perempuan atau sundal yang membuli Jeon segera melarikan diri.Tetapi sebelum pembuli itu lari Park Toen sudah pun mengambar muka-muka pembuli itu.
''Jaga kamu seulki!!!!!''
Kata Kim Tina sambil menunjukkan tanda f*** di tanggannya..''Jeon kamu ok tak!?''
Jung seoki segera menolong Kim Jeon berdiri.''Yah!!!Ppalli!!!!''
Kim Jeha segera memanggil semua rakannya..
Tiba-tiba...
Gangster dah datang Cak!!!
''Oh!!gumawo sebab kamu datang sini!!banyaknya Yeoja..hmm..7 orang Lar!!!Cukup untuk kami semua berf***!!''Kata namjoon ketua gangster itu..
''Eww!!!Kamu sepa hah nak cakap dengan kami dengan perkataan byuntae kau!!!''
Kim Tina menjawab dengan still mengunakan Tangan yang menunjukkan F*** You itu...Namjoon segera memegang bahagian dada Tina..
Tina mengelak..
''Yah!!!''
Kim Tina menendang D**k Namjoon tetapi Namjoon sempat mengelak..''Yah!!Kim Tina!!''
Kim Taena menjerit dan jeritan itu menghentikan pergaduhan antara Kim Tina dan Namjoon berterusan.Kim Tina segera ke belakang Kim Taena dan mengemas bajunya yang Amat serabut itu akibat dipegang oleh Namjoon.
Kim Tina segera menjeling Namjoon yang tersenyum mereng itu.
''Oh...Namjoon..mianheayo..Kawan kami Kim Jeon kena buli sini jadi kami pergi tengok lar...So kami baru nak keluar tpi kau dah sampai..''
Kim Taena berkata sambil memegang Tangan Namjoon..Kim namjoon segera mengganguk selepas melihat Rakannya yang lain itu mengganguk...
Jeon dan gengnya yang lain segera meninggalkan kawasan BTS itu sebelum mereka kehilangan dara disana.
------------------------------------------------------------------
KRING!!
LONCENG PUN BERBUNYI MENANDAKAN REHAT.
''Yah...Gumawo sebab kamu tlg sye tadi...''
Jeon segera berterima kasih kepada Rakan-rakannya yang telah menolongnya.Mereka mengorder makanan mereka sebelum mencari tempat duduk.
Akhirnya mereka melapukkan pantat mereka di kerusi masing-masing.
Baharu sahaja mereka ingin menjamah makanan mereka..BTS THE GENG Segera ke meja mereka.
Semua wanita yang berada di kantin itu melihat Jeon and the geng..
''Yah...wae?Kamu nak ape dari kami???''
Park Wonwo segera menampar tangan kim taehyung yang memegang Pehanya.''Kamu masuk tenpat kami soo...Kamu tujuh orang nie kene denda ok!?''
Jeon and the geng hampir teriak..Tetapi ditahan...
''Ape yang kamu nak?''
Kim Tina segera menolak Tangan namjoon yang menyelinap masuk ke dalan skirtnya.
''Kami nak kamu pura2 jadi Gf kami harinie sebab Beberapa geng mengejek kami...''''Hmm...Okay....asalkan kamu maafkan kami..''
Mereka segera menghabiskan makanan mereka dan jalan menuju ke tempat pergaduhan...
------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
MY BYUNTAE FRIENDS(BTS)
RomanceJANGAN KECAM AQ EH!!!!AQ TAHU BTS TAK BYUNTAE TPI STILL AQ NAK BUAT CITE NIE!!PLEASE DON'T MAKE ME MAD!!OH YA PLEASE READ THIS STORY!!IT'S ONLY F OR 17+++.BEBUDAK JANGAN BERANI NAK TENGOK CERITA NIE.IF YOU ARE STILL KID PLEASE DO NOT READ THE 17+++...