Multideki şarkı: Teoman / Kupa kızı ve Sinek valesi
Yorumlarınızı, görüşlerinizi lütfen belirtin ve oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar.
●●●
İklim'den Devam*
"Sence nasıl bir teklif yapayım? Böyle şaşalı bir şey mi olsun yoksa daha çok manevi ve özel bir şey mi?" Abime sinirle gözlerimi devirirken sabahtan beri aynı olan konuya bir kere daha iç çektim.
"Abi, içinden ne geliyorsa onu yapsan?" diye içimdeki öfkeye tezat, sakin sesimle konuştuğumda ben bile kendime hayretlerle baktım. Değişiyordum, beni değiştiriyordu.
"Salak! Zaten içimden geleni yapsam Roma'yı falan yakacağım marulum için ama o daha mütevazi şeyleri seviyor, ben de ondan sana soruyorum. Nasıl olsa sıkıcının tekisin." Kafamı ani bir hareketle abime çevirirken, kucağımda ki yastığı hızla suratına çarptım.
"Ben mi sıkıcıyım? Ben!" Gözleri, gözle gözükür bir şekilde devrilirken ben de aynı şekilde gözlerimi devirdim.
"Evet!" Sinirli çıkan sesiyle biraz olsun yerine çömerken sakince koltuğun ucuna oturdum ve arkama yaslandım.
"Ona bir kutu hazırlayabilirsin." Yüzü tuhaf bir şekilde buruşurken sessizce homurdandı.
"Kutu çok klişe, bana daha canlı fikirler lazım." İster istemez kaşlarım çatılırken yönümü tamamen ondan tarafa döndüm ve mavilerine kahvelerimi diktim.
"Bu o saçma sapan çikolata kutularından olmayacak yalnız." Dikkatini çekmiş olacağım ki o da aynı şekilde bana döndü ve kemikli ellerini çenesinin altında sabitledi.
"Nasıl bir kutu? Söyle hadi!" Heyecanla şakıyan sesine ufak bir tebessüm yollarken aklımda ki fikri anlatmaya başladım.
"Siktir! Cidden çok hoş. Hem o sever öyle şeyleri ama şeyde mi yapsak, bir video kaset?" Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslatırken kollarımı göğsümün üzerinde birleştirdim.
"Neden kaset yapıyorsun ki? Direkt bir flash belleğe hazırla." Yüzü muzip bir şekilde iki yana çekilirken çilli burnunu keyifle kırıştırdı.
"Eski şeyler hoşuna gidiyor, bir de kaset oynatıcı bulduk mu tamamdır. Hem bunu da kutunun içine koyarım, üzerine de bir not 'Beni izle,' diye. Mükemmel olur." Hayran kalmış bakışlarla abimi izlerken bir insanın nasıl bu kadar düşünceli olabileceğine anlam veremedim. Onunla ilgili her şeyi bilmesi bir yana, onun nasıl mutlu olabileceğini bile bilmesi beni bile etkiliyordu.
"Nerede yapacaksın?" diye bir soru yönelttiğimdenbsinsi bir şekilde bana bakmaya başladı.
"Ben değil, sen yapacaksın." Ağzım hayretle açılırken anlamamış gözlerle ona baktım.
"Nasıl?"
〇〇〇
Civcivim: Merhaba. (18:15)
Civcivim: Biliyorum yine cevap vermeyeceksin ama bir şey söylemek istiyorum. (18:15)
Civcivim: Sana ihtiyacım var. (18:15)
Civcivim: İyi değilim. (18:16)
Civcivim: Gerçekten iyi değilim. (18:16)
Civcivim: Öncelikle, Sevda benim tanıdığım gibi biri değilmiş. (18:16)
Civcivim: Yani öyle düşünüyorum çünkü tuhaf davranıyor. İlişkimizin ilk başlarında neredeyse çok sakin ve bir o kadarda masum olduğunu düşündüğüm kız profilinden uzaklaşıyor. (18:17)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Görülme | yarı texting -TAMAMLANDI-
Historia Corta[tamamlandı - 15.12.19] Her şey gecenin üçünde Whatsapp'dan gelen bir mesajla başladı. 055.....: *Fotoğraf. (03:00) 055.....: Şşşt yavru, hepsi senin mi? (03:00) ~ Yaşlı gözlerle izledi beni. Gözlerim, eminim ki onun güzel gözleri kadar kızarmıştı...