40.|Kék & Piros

537 56 141
                                    

Hirtelen fájdalom nyilalt a hasamba, mire feltűrve a pólót láttam, hogy vérzik a golyó által okozott seb.
Nem törődve vele a monitorhoz sétáltam, hogy figyelemmel tudjak kísérni mindent.

- Ne félj Kim. Nyomon vagyunk.

Harry emberei tették amit kellett én pedig szemeimet kapkodtam a rengeteg monitor között.

- Shawn, nem nézel ki valami jól. - lépett mellém Harry.
- Én, jól vagyok. - kaptam rá a tekintetem.

Abban a pillanatban térdeim összerogytak, Harry pedig ijedten kapott kezeim után.

- Shawn. Shawn, hallassz engem?? - csengett fülemben a férfi hangja.
- Hozzatok vizet.

Lassan nyitottam ki a szemem, Harry pedig kezében egy pohár vízzel figyelte minden lépésemet.

- Igyál egy kortyot utána beviszlek a kórházba.
- Nem. - feleltem halkan.
- Ezt meg sem hallottam.

Úgy érzem magam mint akin áthajtott egy tank. Ittam egy korty vizet, utána Harry az egyik, Bob pedig a másik oldalamon közrefogott és kimentünk a kocsihoz. Ellenkezni nem igazán volt energiám, így csak beültem az autóba.
A fejem annyira fájt mint még talán soha.
Úgy 1 órát mehettünk, mire megláttam a kórházat.
Harry leparkolt, kiszállt és átsietett az én oldalamra.

- Lábra tudsz állni?
- Azt hiszem.
- Jó, gyere. Tartalak.

Átkaroltam a vállát, Ő pedig megmarkolta a csuklómat és tartott a derekamnál fogva.

- Asszem elájulok. - suttogtam az ajtó előtt pár lépéssel.
- Még egy kicsit bírd ki. Shawn, még egy kicsit. Kim -ért.

A lány nevét hallva összeszedtem minden erőm és Harry -re támaszkodva sikerült még pár lépést tennem. Amint beléptünk az épületbe a férfi orvosért kiáltott, én pedig nem bírtam tovább talpon maradni. Lábaim összecsuklottak, Harry viszont nem hagyta, hogy elterüljek a földön, tartott továbbra is.

- Itt vagyunk. - hallottam a távolból.

Pillanatokon belül erős szorítást éreztem a karjaimon, majd felraktak egy hordágyra.

- Mi történt vele?

Ez volt az a pont, amikor elvesztettem az eszméletem.

***

A fák susogására ébredtem. Szemeimet kinyitva megpillantottam viharfelhőket sorakozni az égen. Beletúrtam a hajamba és felültem.

- Ne könyörgöm. Nee. - hallottam meg Kim hangját.
- Kim. - álltam fel, majd körülnéztem.

Előttem egy luxusvilla volt, pont olyan mint Las Cruces -ban. Az ajtó tárva nyitva, az ég pedig hatalmasat dörgött.

- Nee. Könyörgöm. - sikította zokogva.
- Kim. - üvöltöttem.

Rohanni kezdtem egyenesen be a házba. A nappaliba érve mintha minden lassított felvételben játszódott volna le. Jobbra fordulva megláttam szerelmem véres testét, ahogyan még utolsó lélegzetvétele alkalmával is a hasát szorongatja.

- Isten hozott, fiam. - emelte rám a fegyvert Balmont.

Egy pillanat sem kellett, a pisztoly elsült. Tekintetem a hasamra irányult, ahol egy vörös folt éktelenkedett.

***

- Shawn. - csengett fülemben egy női hang.
- Kim? - kérdeztem suttogta, s próbáltam kinyitni a szemem.
- Ne aggódj, jó kezekben vagy.

A Bosszú HálójábanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang