1.-Wszystkiego najlepszego

2.5K 91 1
                                    

13 lat później
Jestem zwykłą dziewczyną, która dzisiaj kończy dzisiaj osiemnaście lat. Stanem się pełnoletnia i od dziś nikt nie będzie mi rozkazywał.
Po chwili do mojego pokoju wbiega uradowana Mia.

-Wszystkiego najlepszego Nicol-powiedziała

-Dzięki siostro-odpowiedziałam

-Mama z tatą wołają cię na śniadanie-dodała

-Już idę-mówię

Wyszła z mojego królestwa, a ja udałam się do łazienki, gdzie załatwiłam swoje potrzeby, ubrałam się w sukni, buty i biżuterię. Zrobiłam makijaż i poszłam do jadalni. Pocałowałam rodziców w policzek na powitanie.

-Wszystkiego najlepszego córeczko-powiedzieli w tym samym czasie

-Dziękuję-powiedziałam. Usiadłam koło stołu na wolnym krześle. Zaczęłam zajadać moje ulubione jedzenie czyli naleśniki.

-Córko dzisiaj o piętnastej przyjadą goście i zrobimy imprezę-oświadcza pani domu

Idę do pokoju, kładę się na łóżku i zaczynam oglądać na tablecie mój ukochany serial gdy kończy się czwarty odcinek patrzę na zegar. Nie mogę uwierzyć aż pięć godzin spędziłam na oglądaniu. W końcu nadszedł długo oczekiwany przeze mnie czas, zeszłam ubrana w moją ulubioną suknię na dół. W salonie trwała już huczna zabawa. Nagle zaczęłam się źle czuć. Postanowiłam wyjść na świeże powietrze i przejściem po ogrodzie. Gdy podeszła do stawu stanęłam jak wryta. Gdy zobaczyłam swoje odbicie.

Nastoletnia bogini(Zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz