Medyadakinin adı ne ya bi söyleyiverin.

1.8K 4 41
                                    

Boş bir bölümdür, okumadan geçebilirsiniz. Yazar burda beyninin olması gereken yerdeki boşluğun ne derece soğuk ve yalnız hissettirdiğini anlatmaya çalışmış. Ama bakın üstüne basarak söylüyorum; ÇALIŞMIŞ...

Bunu söylemekten asla vazgeçmem kb ;-;...

  Selam yine ben. Bu kitabı yazmak nereden esti bilmiyorum ama yazmazsam ölürdüm. Evet bir grup yaoi bu ;D yine manyaklığım üstümde benim aq jdhdiidjj.

  İğrenç gelebilir bu yüzden sizi uyarıyorum ve baştan def ediyorum sizi. Şöyle soldan soldan # giderseniz sevinirim homofobik beyin yoksu-neyse susuyorum bebişlerim hadi yallah size...

  Ha bir de homofobik olmayanların da iğrenebileceğini aklımda bulundurduğum için size de iki çift lafım var.

  Bakın ordaki etikkette de zaten grup yazıyo üç ve fazlası adamı tek seferde seviştirebilirim demek bu yani kusmadan önce aha sol üst köşede bi ok var. Hah, oraya basınca kusmama özelliğiniz devreye giriyo. Öyle işte...

  Lütfen beni dövmeyin de sövmeyin de çünkü kolaysa gel sen yaz kardeşim Allah Allah! Kurgun varsa gel, saha senin top senin WP boşuna vermemiş sana kendi kitabını yazma özelliğini.

  Bu benim kurgum laf edeni s-neyse sustum aq sjhsshs içimde kaldı yemin ederim.
*kusurlu yerleri eleştirmenizi istemiyor değilim kimse mükemmel yazmıyor eğer hatalarımı bilemezsem kurgunun ağzına sıçabilirim şimdiden kb yani eleştirilere açığım unutmayın ha...
tabii eleştirilerinizle kurgumu değiştirecek de değilim çok abartmayın pls. neyse konuştukça batıyorum aq djehdheid

  Ve bunu gören hayalet okuyucu der ki;
"Lan amk bu ne iki dene okumayla diyosunki sövmeyin dövmeyin anam şöyle anam böyle, yok sikerim yok dikerim, bu ne olm bi yaşına başına bak! Utan utan lan Allah'ın belası seni. Bir de diyo soldan # gidin! Amk evladı kolaysa sen git p*ç!"

  Kabul malım ve bana dilediğiniz kadar küfredebilirsiniz ve bunun yaşımla da zerre alakası yok amma velakin edebiyat öğrencisi bir velet olaran ben'in yazarlığına bir söyleyeceğiniz var ise lütfen siz de sağdan sağdan ...... anladınız çok küfrettim çünkü içimde kalmış anasını satayım yaa okulda edemiyorum zaten göt korkusuyla sjsjsjsks...

  *sansürler sonradan eklendi bu arada beyninizi # micem demek oluyo bu. Bence bi teşekkürü hak ettim yoksa bir konuş on dinle mi neyse işte onu 'bir konuş on küfret' olarak değiştirebilirdim. Konumum bu derece kritik yani. İçimde ne yaşıyosam ben. Yok anam bu devlet kesin sulara florür katıyo yoksa bu mallıkla benim B.....'e gitmemin bir açıklaması olamaz.
*isim verip kariyerimi tehlikeye atamam jsjdjdis #yusufdayman :*
 
  *#: s*ktirmak... Öyle yani...
bak yine göt korkusu sansür var yine inş cehenneme gitmem amin.
**cehenneme düştü
 
  Bu kurgu benim midemi bulandıran (yazar burda yalan söylemekle meşgul) ilk aşkım(larımdan biri)...
Beni de anlayın hani...
Lanet bir acemi olsam da mütüşlü edebiyat bilgimi de kullana-yeter lan yeter! Beynimi geri ver artık! Kendimi övmekten tiksinirim bu yüzden sakın bana egoist falan fişman demeyin de...pardon ben kiminle konuşuyorum ya kimse yok burda..? Aha bi gelirse Fero gelir bir de sevdiceğim vote atar okumadan bu yani???

  Sevgili olmayan millet; Bay bay...

*üzülür ㅠㅗㅠ;

Kelebek'in 31 okuması var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kelebek'in 31 okuması var. Cidden mi? Bunu bana nasıl yaparsınız???
*:') bu evrenin bana yaptığı bir gönderme ehü...

BİR DE LÜTFEN MEDYADAKİ ABİNİN ADINI VE ANİMESİNİ SÖYLEYİN DE ÖYLE GİDİN İÇİMDE KALIR...

Bak yine uyuz uyuz hareketler falan... Sen hayırdır kardeşim?

Kardeş deme lazım olur.

İstemsizce aklıma anonimcim'deki "Ben seni hep gördüm ama sen beni hiç görmedin." geldi. Belki de okumamalıyım bu tür şeyleri.

İşin esprisi; uzadıkça uzuyo bu aq ben gidiyom bb...

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Aşk Üçgeni || Tamamlanmadı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin