•one•

7.8K 159 16
                                    

"Netuším, co se mnou bude dál" podívala jsem se Car do očí a poté jsem se napila teplého kafe, jehož chuť se mi hned rozplynula na jazyku. "Em" Car si ke mě poposedla blíž a opětovala mi oční kontakt. "Už je to skoro rok, co jsi udělala maturitu a každý den, místo toho aby si si užívala, říkáš tohle" uchechtla se a já nad tím pokroutila očima. "Asi máš pravdu" uznala jsem a ona se zářivě usmála.

Ano opravdu jsem udělala maturitu. Už jsou to 3 roky od té doby, co Shawn odjel a já se s tím po tomto čase už smířila. Ani jednou jsme si nenapsali...ani jednou. Po pár měsících jsem to přestala řešit a zabývat se nad tím proč tomu tak je. Nic o něm nevím. Na sociálních sítích jsem ho sledovat přestala a veškeré další informace se mi vyhýbají obloukem.

Jediné co vím je, že v hudbě je úspěšný. Vím to podle toho, jak často se v rádiu objevují písničky s jeho jménem. Jsou dobré, opravdu ano, ale i tak je neposlouchám, nestojím o další pláč, kterým bych prošla kvůli němu.

"A co Carter?" Zeptala se Car když dopila kávu a já si nad její otázkou musela povzdychnout. Abych vám to vysvětlila, za ty roky jsem prošla pár hezkými ale i tak neúspěšnými vztahy. S Carterem je to ale o něčem jiném. Začali jsme spolu spát jen tak, bez citů, když jsme oba chtěli zapomenout na předešlý vztah a já ještě upřímně na Shawna. Na neštěstí se do mě zamiloval a já nemám srdce na to mu říct, že z mojí strany tam není nic a já ho tak dál nechávám v nejistotě a pro mě pořád nezávazném sexu.

"Co by" pokrčila jsem rameny a dopila jsem poslední lok kávy. "Nedělej blbou" napomenula mě se smíchem a já nad ní pokroutila hlavou. "Řekněme že jsem to jeho pozvání na večeři ještě nepřijmula a ani to nemám v plánu. Víš jak to k němu mám, sex a nic víc, nebudu mu dávat ještě větší naděje než už dávám" zamračila jsem se. Nemělo to být ale mířené na Carol, ale na mě. Nesnáším jak si s ním hraju, i když to není záměrně, i tak se cítím provinile. Pravda je, že od té doby, co jsem měla Shawna jsem nenašla nikoho takového, abych ho milovala tak moc. Možná je to tím, že to skončilo ještě dřív, než to začalo.

"Car já už musím jít, mám sraz s Dylanem" rozloučila jsem se s ní a rozešla jsem se do parku, kde jsme se měli s Dylanem sejít. "Nazdar krásko" objal mě a já se na něj usmála. "Ahoj" pozdravila jsem ho nazpátek a společně jsme si sedli na lavičku. S Dylanem mám teď úžasný vztah. Je to jeden z mých nejlepších kamarádů. Když Shawn odjel, nebavili jsme se ale pak jsme se zase bavit začali, jelikož chvíli chodil s Car. My jsme spolu nic neměli, jsme jenom kamarádi. "Tak co Carter?" Zeptal se a já už začínala být naštvaná, že se mě na něj každý ptá. "Nic" odsekla jsem. "Promiň, už se na něj ptát nebudu" pohladil mě po rameni a já se na něj usmála.

Jakmile jsem došla domů, bylo už osm hodin. Rychle jsem se vysprchovala a něco málo snědla. Už jsem se chystala jít spát, když někdo zazvonil. Otevřela jsem a ihned na mě vykoukl milý úsměv Cartera. "A-ahoj" vykoktala jsem a on mě na přivítání pevně obejmul.

"Chyběla si mi" řekl a já se jen nuceně usmála. Nechci mu takhle lhát. Carter pustil televizi a já si k němu sedla. Byla to děsná blbost. "Prosím přepni to" poprosila jsem. Už jsem se na to nemohla koukat, jak to bylo debilní. Carter to ihned přepnul. Byla tam nějaká reportáž, té jsem ale ani nestihla věnovat pozornost jelikož mě Carter políbil. Věděla jsem, že je to špatně ale nemohla jsem se od jeho rtů odrthnout.

Už mě chtěl vzít do ložnice, když jsem uslyšela ten mě už vzdálený hlas. Rychle jsem se od něj odtrhla a podívala se na toho kluka, kterého jsem před třemi lety tak milovala. "Takže Shawne" začala reporterka, "jak se ti teď daří? Víme že pracuješ na novém albu, blíží se jeho vydání?" Pokračovala a já sledovala jeho úsměv. Byl ještě krásnější než jsem si ho pamatovala.

"Ano, právě pracuju na novém albu, nemůžu přesně říct kdy ho vydám ale bude to brzy" usmál se a na tváři se mu udělaly dolíčky. Televizi jsem radši vypla a požádala Cartera aby šel domů. S nechápajícím pohledem nakonec odešel.

Já šla konečně spát. Pořád jsem nemohla pobrat, že jsem ho doopravdy viděla.

Tak je tady druhý díl❤️. Kvůli vašim komentářům a zprávám jsem vás nemohla nechat čekat a začala jsem rovnou psát. Doufám, že se vám i toto bude líbit.

Nervous around youKde žijí příběhy. Začni objevovat