-Bazdmeg Namjoon! -kiáltottam fel hangosan, ezzel felkeltve mindenkit a házban.
-Basszus muszáj ilyen korán kiabálni? -nézett rám hunyorogva egy fáradt szempár.
-Délután négy van -mutattam az órára idegesen.
-Nekem kiabáltál? -nézett ki Namjoon a kanapé mögül fejét fogva.
-Van itt másik Namjoon? -tettem csípőre kezeimet.
-Nem tudom.. -feküdt vissza a földre, hogy újra aludhasson.
-Keljetek már fel -ültem le a földre a sok sörös doboz mellé.
-Én annyira sajnálom.. -sétált be a szobába lehajtott fejjel Jin.
-Nem kell sajnálnod, nem a te hibád -néztem rá a fiúra -Hanem Namjooné
-Miért az én hibám? -áll fel dülöngélve a földről Nam.
-Ki vásárolt be?
-Te is ott voltál, és direkt mondtad, hogy pakoljak még többet, nehogy kifogyjunk.
-Én ilyenre nem emlékszek -ráztam meg a fejem, de azonnal abba is hagytam, mivel a fejem majd' szét szakadt.
-Én is ott voltam -emelte fel a kezét Taehyung.
-Édes istenem.. -fogtam a fejemet, és eldőltem a földön.
***A BULI***
-Naaaaam, pakold tele a kosarat! -ugráltam körül az említett fiút mosolyogva. -Ma bebaszunk!
-Biztos vagy te abban, hogy inni akarsz? -kérdőjelezte meg az estét Namjoon.
-Figyelj édes.. bulin muszáj inni a haverokkal -vontam meg a vállam.
-Én nem fogok senki után takarítani -emelte fel kezét Nam maga elé.
-De a te házadban lesz a buli buli buli -kezdtem el nevetve táncikálni a bevásárló központ közepén.
-Csak pakoljuk tele a kosarat és húzzunk innen -fogta meg a kezemet Nam, majd elkezdett húzni a nasik felé.
-Minek jövünk ide? kérdeztem értetlenkedve.
-Ha pia van, kell lennie nasinak is, nem?
-Deee, igazad van -kezdtem el berakosgatni pár zacskó chipset a kosárba. -Ennyi elég lesz
-Rendben -indultunk el a kassza felé, ahol fizettünk, és már húztunk is ki a boltból. Bepakoltunk mindent a kocsiba, és haza indultunk. Vagyis khmm. Namhoz.
***
-Kik is fognak ide jönni? -kérdezte Nam, miközben elkezdtünk kipakolni a pultra.
-Nézzük csak.. Jön Jin, Tae már itt van, Jimin is jön, Jungkook, Yoongit nem tudom, Hoseok is jön, meg itt lesznek az én barátnőim, és asszem ennyi.
-Király -nevetett fel Namjoon. -Ha Yoongi jön, akkor lehet, hogy több pia kellett volna.
-Nem is tudtam, hogy ekkora spanok vagytok -kuncogtam fel, és az órára néztem. -Hamarosan itt is lesznek a lányok.
-Ha szerencsém van, valamelyik barinőddel össze fogok jönni -nevetett Nam, amit én csak szemforgatással díjaztam.
***
Kis idő után megérkezett mindenki, és elkezdődött a buli. Nem kíméltük magunkat, erőszeretettel iszogattuk a piákat. Az ötödik feles után már teljesen felszabadultnak éreztem magam, így csatlakoztam a fiúkhoz, akik nagyban felelsz vagy merszeztek. Leültem Namjoon és Hoseok közé, akik viszonylag ugyan olyan állapotban voltak, mint én.
Egy fél órányi játék után előjött a jó öreg ivós játék. Hogy is mondjam szépen.. kurva sokat ittunk. Szerencse, hogy sok piát vettünk. Jin még viszonylag józan volt az első órában, de gondoskodtunk róla.
Éjfél előtt pár perccel töltöttünk mindenkinek pezsgőt a lányokkal, és körbeálltunk kint a kertben. Nagyban számoltunk vissza, majd fellőtték az első petárdákat.
-Boldog új évet gyerekek -koccintottunk, majd lehúztuk a piát. Mindenkin csak egy réteg ruha volt -khmm egy vékony pulcsi-, de az alkohol hatására senki nem fázott. És a friss levegő amúgy is jól esett mindenkinek, így kint maradtunk. Néztük az eget, meg minden jó. Aztán olyan fél kettő fele kidőlt Jungkook és Taehyung is, így cipelhettük be őket. Namjoon nagyon ágyba akart vinni, de volt még bennem annyi, hogy nemet mondjak neki. Nem lenne így az igazi..
Hajnali három. Az első rosszullétek. Szerencsére Hoseok volt olyan intelligens, és eljutott a wc-ig, nem úgy, mint Yoongi -aki a koccintás előtt pár perccel sikeresen betoppant-, aki a teraszról adta ki magából a vacsoráját. Fúj.
Fél négykor már szinte mindenki ki volt ütve, de négyen még mindig a konyhában üldögélve a pulton, beszélgettünk.
-Ez egy igen hosszú és fárasztó év volt -nyitott ki egy újabb doboz sört Myung.
-Elég lesz, Myung -fogtam a fejemet egyik kezemmel.
-Majd én megmondom, hogy mikor elég -ült vissza mellém a pultra. -Hogy-hogy nem Namjoonnal heverészel? -kérdezte nevetve.
-Beállt mint a gereblye -vontam meg a vállam -Meg nem lett volna az igazi..
-Lenyűgöző, hogy tudtad magad tartani -nevetett fel. -Nem kell elsietni. Lehet, hogy jövő héten szakítotok.
-Hahaha nagyon vicces -forgattam meg szemeimet.
-Nah, elindulok haza -ugrott le mellőlem Myung.
-Ilyenkor haza akarsz menni? Ráadásul ilyen állapotban?
-Nem vagyok részeg -mondta, majd azonnal pofára esett a saját lábától.
-Aha, látom.
-Tele van a föld minden szarral!
-A konyhában pont, hogy nincs semmi a földön -segítettem fel, majd mikor el akartam lépni tőle, én estem pofára. -Balfasz -nevetett ki barátnőm.
-Te is pofára estél! -próbáltam felállni, de a nevetéstől nem ment. Myung kihúzott a nappaliig, majd hátradobva hosszú haját minden gond nélkül elment.
-Ne hagyj itt Myuuuuung -nyújtottam felé a kezemet, de már késő volt. Itt hagyott. Összekuporodtam a földön, majd kis idő után elaludtam.
Hát.. Boldog új évet gyerekek! Gondolom észre vettétek, hogy eléggé ritkán rakok ki részeket. Ez azért van, mert rohadtul nincs semmi elképzelésem, hogy mit írjak xd Tanácstalan vagyok. Alkotói válság, meg ilyenek. Szóval ha van ötletetek, vagy valami, akkor nyugodtan írjátok meg kommentben, vagy írjatok rám.
YOU ARE READING
Több mint barátság /NamJoon ff./
FanfictionA nevem HaeRa. 16 éves vagyok, jelenleg gimnáziumba járok a barátaimmal. Nem vagyok az a társas ember, ha egy számomra ismeretlen helyre kerülök, inkább kussolok. Szeretek zenét hallgatni, meg videókat nézni. Inkább mondom magam magányos farkasnak...