Силните викове на публиката се чуваха в последните минути на двубоя.Робота на опонента на Кook беше на предела на силите си.Робота едва седеше прав. Последваха последни няколко движения на Зевс и Файро беше на земята.
-И тазвечершната победа отива при Jeon Jungkook.David време е да си стягаш багажа и да си вървиш.-коментаторите продължиха с обсъждането на двубоя,а Kook и David се прибраха в гаражите си,следвани от репортерите на незаконните боеве.В гаража на кафявокоското седеше Тае. Бе се качил върху масата,където попринцип би трябвало да са повечето инструменти,но в гаража на Кookie всичко бе подредено в различни шкафове.
-Какво правиш тук мъниче?Мислех че си у вас и спинкаш.-по-голямото момче отиде до мъника си и го гушка нежно през кръста с една ръка погалвайки нежно бузката му с другата.
-Тази вечер имаше мач и реших да дойда и да те поздравя за победата.-русокоското се усмихна сладко и гушна по-голямото момче през врата.
-Благодаря за което-Кook се наведе и постави малка целувка върху устните на Тае.-Ще се преоблека и идвам.-русокоското кимна леко и пусна по-голямото момче,което се скри зад нещо като завеса преобличайки се.
-Кookie чудех се...може ли да ме разведеш из града.От толкова време съм тук и нищичко не знам къде се намира.
-Разбира се мъник.-Кookie се показа преоблечен и отиде до Тaehyungie премятайки му якето си ,което държеше в работилницата.
-Искам да се пазиш повече.До преди два дни беше болен сега ми излизаш само по блуза.Не искам пак да си болничък.-русокоското облече якето и се усмихна.Беше му голямо,но изглеждаше сладко.Кook не можеше да отрече ,че харесваше как мъника му изглеждаше в негови дрехи.По-голямото момче помогна на по-малкото да слезне от масата и хвана нежно ръчичката му излизайки извън залата на Кris.Огледа се наоколо и се усмихна.
-Накъде искаш да те водя бебе?
-Просто искам да ми покажеш града.Без значение къде.Нали съм с теб.Това е важно за мен.-усмивка се заигра по устните и на двете момчета.Щастието си личеше в очичките им.Това им бе достатъчно.Да са в компанията на другия...
Просто съм в шок.Благодаря ви толкова много эа теэи 741 четения. I purple you 💜💜💜
YOU ARE READING
Married by a game[vkook][✔️]
RomanceДа се преместиш в друго училище, което е в друг град, в друга страна, в друг контитент. Това вече е нещо трудно. Нови лица, изцяло непознати за теб, нови места. Точно това се случи и на Kim Taehyung. Заедно с братчето му се местят в Сеул, Южна Корея...