66 DALIS

850 33 9
                                    

Never Say Never

66 DALIS

Nors ir bandžiau būti linksma visą vakarą su merginomis, tačiau man neišėjo. Neišėjo apgauti nei savęs, nei jų. Eleanor kaip visuomet buvo pati pastabiausia. Ech.. net stebiuosi iš kur pas ją toks dėmesingumas visiems ir visada, todėl žinoma, kad tokio klausimo ankščiau ar vėliau būčiau tikrai sulaukusi.

-          Em, viskas gerai?- paklausė ji.

-          Taip, viskas kuo puikiausiai.- atsakiau su dirbtine šypsena veide, už kurios slypėjo baimė ir daugybe klausimų: kodėl Harry prašė Eleanor kažko nesakyti man? Ar tai taip rimta? Ar tai gali pakenkti mano ir Harry‘io santykiams? O galbūt Harry susirado kitą ir tai sužinojo Eleanor, todėl jis paprašė jos kad man nesakytų, kol pats sugalvos kokį nors melą? Bet juk tai absurdas! Mes tiek ilgai pykomės, o dabar viskas kartosis? Nejau jam visai nerūpi visa tai? Žinoma, kad rūpi. Čia tik mano galvoje tiek daug nenormalių klausimų, kurie vis neduoda man ramybės. Tačiau šį kartą aš pasitikiu Harry‘iu. Juk mes visuomet ir pykdavomės vien dėl mano nepasitikėjimo juo. Todėl daugiau šios klaidos aš nebežadu daryti.  Kitaip viskas vėl taps komplikuota ir be ašarų aš neapseisiu.  „Ech.. tu naivuole, naivuole...“ mano pasąmonė pridėjo.

-          Ėj, žemė kviečia svajoklę!- pamosikavo rankomis Dani.

-          Ar aš katik...?- pasimečiau.

-          Taip, tu kaip visada užsisvajojai.- nusijuokė Danielle.

-          Ugh.. nekenčiu kai taip nutinka.- suurzgiau.

-          Nieko, visuomet taip nutinka kai esi įsimylėjusi.- suplojo rankomis Sophia.

-          Ai ai ai... tik nesakyk kad ir tu būdavai išskridusi kai buvai su Liam?- nusijuokiau.

-          Buvau.- ji nusijuokė taip pat.

-          Miela.- šyptelėjau.

-          Na ką, svajoklės, tuomet ta proga mums reikia išgerti ir aš turiu kai ką. – linksmai pasakė Dani ir iš savo rankinės išsitraukė martinio butelį.

-          Ooo, šaunuolė draugyte! Tada man dabar reikia atnešti taures.- pasakė El ir išėjo taurių, su kuriomis netrukus ir grįžo.

Įsipylusios martinį į stiklines, gurkšnodamos jį dar daug daug plepėjome apie vaikinus ir kitus mergaitiškus dalykėlius.

-          Emile, o kaip su Monica? Bendrauji su ja? Nes paskutiniu metu apie ją mažai ką girdėjau.- paklausė Eleanor.

-          Pora skambučių ir tiek.- pasakiau ir atsigėriau iš savo stiklinės.

-          Girdėjau ji kažką ten su Niall suka.- nusijuokė Sophia.

-          Jie jau senai draugauja, tad tai senos naujienos. – pasakiau.

-          Taaaaaip taaaaaaip! Pagaliau mūsų mažasis Niall suaugo.- Linksmai tarė Dani.

-          Na, nebuvo jis jau toks ir mažas.- bandžiau ginti Niall.

-          Bet mergina? Aš visuomet maniau, kad jam tik maistas galvoje, o pasirodo, kad Monica.- nusijuokė Dani.

-          Žmonės keičiasi ir aš tikrai džiaugiuosi už juos. Niall su Monica tikrai atrodo labai graži pora.- šyptelėjau.

-          Ta staigi meilė.- atsiduso Elė.- Ooo, vilką minim, vilkas čia. Aš tuoj ateisiu.- pasakė Eleanor kai išgirdome jog jai skambina. O žinoma skambino Monica.

Never say never - Lietuviška fanfiction.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang