Perspectiva Ami:
Ou nu ,iarasi alarma asta . Pai o urasc din toata inima. Totusi ma trezesc , dar nu inainte de a arunca alarma in cel mai apropiat perete. Ma duc si fac un dus de 10 minute , apoi ma imbrac intr-o pereche de blugi si un pulover visiniu . Afara este destul de frig asa ca se poate. Si ma incalt in botinele mele albe.( fara ochelari)
Parul mil prind intr-o coada de cal si la machiaj folosesc un luciu de buze si un pic de tus. Pentru orice eventualitate imi iau un pistol pe care il pun la suportul de la abdomen. Dar nu cred ca imi va trebui. Si la spate este emblema mafiei noastre numai ca a mea este rosie si este unica.Cobor si il vad pe fratele meu Rian.
Rian: Buna dimineata printesa. Clatitele sunt in bucatarie la fel si cafeaua.
Ami: Buna. Clatitele sunt cu nutella?
Rian: Da. Pa . Eu plec.
Ami: Da, da cum spui tu. Ce ma enerveaza ca nimeni nu stie ca suntem frati. Stiti voi ,, Te rog sa nu spui nimanui ca suntem frati. Doar trebuie sa imi pastrez reputatia.'' Si atunci imi suna telefonul.
Mama: Buna scumpo, sa stii ca nu mai trebuie sa te ascunzi.
Ami: Ok. Pa ma grabesc . Ii spun si ii inchid .Apoi cobor si imi iua puiul din garaj.Sunt doar 3 in toata lumea. Apoi gonesc la scoala cu 300 km/h simtind cum imi curge adrenalina prin vene.
In mai putin de 10 minute am ajuns. Si parchez cu 2 drifturi perfecte, iar toti ochii sunt pe mine. Si mai stau un pic , apoi cobor ca o diva si aud mai multe susoteli. Cum ar fi,, De unde o are sunt numai 3 in toata lumea" sau ,,Oare e fata noua'' , iar atunci eu strig .
Ami: Nu aveti televizor acasa? Si atunci toti se intorc la ceea ce facea. Ma duc si o astept pe Diana in fata scolii , dar in acest timp vine curva scolii care sa culcat cu toti baieti din scoala,Lexi si cu slugile ei.
Lexi: Curvo nu inseamna ca daca te schimbi un pic nu o sa mai fii o tocilara.
Ami: 1 la mana nu cred ca eu sunt aici curva , ci tu, deoarece eu nu am botox indopat in mine ca tine si 2 la mana nu inseamna ca daca invat mai bine ca tine sunt o tocilara .
Si atunci vrea sa imi dea o palma, dar ma feresc si ii dau un pumn de i-am spart buza. De abea acum observ ca toti sau adunat in jurul nostru. Atunci ma intorc o iau pe Diana care abia ajuse si plecam in clasa. Ne asezam in penultima banca si incepem a vorbi.
Di: Ce am pierdut?
Ami: Bataia pe care a primit-o Lexi.
Di: De ce?
Ami: Pai m-a facut curva si tocilara si inca vroia sa imi dea o palma. Am vorbit cu mama si mia spus ca pot fi eu insumi nu mai trebuie sa ma ascund. Iar atunci in clasa intra...
CITEȘTI
Princesa de la Mafia Roseman
ActionCititi si o sa aflatiti,dar totusi va dau cateva indicii este depre o fata pe nume Ami si ea este pritesa celei mai mari mafii de peste tot si toti se tem de ea.