Dimineață sunt trezită de Max care mă lunge pe față.
Eu-Neața băiete.
Max-Ham, ham...
Eu-Să înțeleg că vrei afară.Apoi mă întorc cu fața la el și văd că are un avion de hârtie în gură. I l-am luat și l-am deschis.
Dragă Bianca
Ș
tiu că acum te întrebi ce caută câinele tău cu un avion în gură. Păi... Acest avion este pt cea mai frumoasă, drăguță, adorabilă și onestă fată pe care o știu. Dute la ușă și vezi că te așteaptă un cadou frumos.
Cu drag,
Admiratorul tău secretMă tot gândesc cine poate fii. Mă dau jos din pat și mă duc la ușă.
Când am deschis-o am văzut o cutiuță roșie și când am deschis-o am văzut un medalion în formă de inimă și era acolo un spațiu pt o cheie.E așa frumos. Mă întreb cine o fii. M-am întors înapoi în cameră și am văzut că Max s-a întins în tot patul.
Am râs scurt apoi m-am îmbrăcat. Îmi pun lănțișorul la gât și cobor jos.După 2 min de coborât cu liftul 5 etaje
Mă duc la masă și o văd pe Dia care părea foarte bucuroasă.Eu-Cf?
Dia-Bine. Tu?Dia POV
Gami este îndrăgostit de Bia de când și-a început cariera de cântăreață și a vrut mereu să-i dea lănțișorul. Așa că am făcut o rută Domnești-București și am ajuns acasă la Gami. El dormea așa că i-am spus mamei lui.Eu-Bună seara.
Mama G.-Bună Dia. Cu ce te pot ajuta.
Eu-Păi Gami mi-a luat un lănțișor din greșeală și-l vreau înapoi.
Mama G.-Desigur. El doarme acum, dar poți tu să-l iei de la el din cameră.
Eu-Mulțumesc.Și așa ajuți 2 persoane care sunt perfecte unul pt celalalt să îi combini.
Bia Pov
Bine... Dia se comportă puțin ciudat. În fine. Coboară și Abi cu băieții.Eu-Neața.
Băieții-Neața.
Abi-Să moară familia mea de nu stau eu aici pe viață.
Eu-Asta ai zis acum o lună, și acum un an, și acum 2 ani.
Abi-Și o să zic în continuare până se va îndeplini dorința.
Eu-Păi sper că dorința ta este să mănânci clătite că bucătăresele sunt plecate și ne-au lăsat numai clătite.
Abi-Dacă ai și cu Nutella ești cea mai bună.
Eu-Păi am.
Băieții-Ești cea mai bună.
Eu-Mă duc să-i trezesc și pe ceilalți.
All-Bine.Iar trebuie să urc cu liftul. Am urcat până la camera băieților și am ciocănit.
Îmi deschide Elph.Elph-Neai trezit din somn.
Eu-Și eu o să te trezesc cu o cană în cap.
Elph-Bine.
CITEȘTI
Finalizat*Iubirea mea eternă(f.f.Andrei Gavril a.k.a Gami)-1.Salvarea Globalului
FanfictionBuna. Sunt Bianca Antonescu si am 15 ani. Sunt cantareata si am scris multe melodii. Sunt verisoara lui Alvarez , nu multi stiu asta si sunt foarte cunoscuta. Prietenul meu cel mai bun este Abi. Numai că noi suntem complet diferiți. Haideti sa trec...