Co najdeš v našem prokletém lese

22 4 0
                                    

Kdo se bojí, nesmí do lesa! V našem případě dokonalé rčení.
Prokletý les, les smrti, les démonů......Kolika jmény jde jen nazvat? Kromě zdivočelých obyvatel naší milé dimenze, nalezneme zde také démony, duchy a všelijaké podivné bytosti. Mezi nejznámější patří třeba:
Oběšenci
trojhlavý had Gronel
čertice Azriela a její 'vynikající' pokrmy
patron lovu Fēl
démon Darkness ve své zvířecí podobě, nejčastěji medvěd či vlk
kult kanibalistů, satanistů a jiných -istů
démon lásky
kostlivci
vlkodlaci a upíři
Plamínky
A mnoho dalších

A to nemluvím o opuštěných hřbitovech, šibenicích, sochách, prokletých předmětech co se valí po zemi, příbytcích, totemech..... Už mi dochází inkoust. Tak tedy začneme.

Jezerní panna

Vysoká, štíhlá postava, podle šatu ženského pohlaví, každou půlnocí vychází z jezera a prochází se v jeho blízkosti. Tvář schovaná za kadeřemi dlouhých, bílých vlasů, s modrými konečky, její oděv je dlouhé, tmavě modré roucho z hrubé látky, nikterak zdobené. Přízrak působí smutným, kajícným dojmen, člověka ihned po pohledu na ni popadne stísněný pocit, vzbuzující silnou frustraci a pocit přítomnosti entity za vámi. Podle pověsti je to bývalá zámožná dcera jednoho statkáře, který ji chtěl prodat proti její vůli jednomu knížeti.
Ovšem děvče již mělo muže, ze kterým by se chtělo oženit. Tatíčka s ním jednoho večera seznámila. Tatíček, v náporu vzteku, vzal brokovnici a milého jí zastřelil. Dívka před knížetem utekla do kláštera, kde se na pár let stala jeptiškou.
Ale kníže ji našel. Noc před svadbou se utopila v jezeře.

Pouze pokus. Tohle mi nejde. Takový seznam potvor a přízraků z lesa, nápad na knížku. Možná někdy.

Obrázky 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat