Βιβλιοθήκη

9 4 0
                                    

Μπήκαμε και οι 12 μέσα σε ενα λεωφορίο και πήγαμε σε μια βιβλιοθήκη που είχε τις ακριβείς χρονολογίες γεννήσεων τους γονείς και τα παιδιά...... (φαντάζεστε πόσο μεγαλη πρεπει να ήταν αυτή η βιβλιοθήκη.....)
Όταν φτάσαμε ο Suga είχε πάρει εκφραση του στυλ:Εγω αν μπω εκει μέσα θα πεθάνω πριν βρω την έξοδο....η Ηλέκτρα είχε την έκφραση:Εγω αν μπω εκεί να μου τρυπήσετε την μύτη.....πρότων θα εχει πολύ σκόνη και θα χαλάσει το μαλί μου και δευτερον εγω δεν έχω διαβάσει ούτε το ημερολόγιο μου.....θα διαβάσω ολόκληρους αιώνες;;;;;.....Δεν πάτε καλά.....
Ε:Ερχεστε;;;
Η:Εεεεε.......ΟΧΙ!!!!!
Ε:Γιατί;
Η:Αυτό το πράμα θα μου καταστρέψει το μαλι μου....
Ε:Αυτό το πράμα λέγεται σκόνη...
Η:Εστω....το ίδιο κάνει...
Ε:Εξάλλου δεν γίνεται να μην ξεσκονίζουν ποτέ....
Η:Ποτέ δεν ξέρεις......ποιός θέλει να πάμε να πάρουμε σοκολάτα;;;
......Για να μην λεω πολλά....όλοι πήγανε εκτώς απο εμένα και τον αδελφό μου.....
Ε:Δεν πειράζει...ασ'τους να πάνε βόλτα περάσανε πολλά τώρα τελευταία και δεν ήταν απαραίτητα για αυτούς....
J:Πάμε καμιά ώρα μέσα;;;
Ε:Ναι καλέ....
Καιιιι η Ηλέκτρα είχε δίκιο.....δεν ήταν απλώς σκονισμένα.....ήταν πολύ σκονισμένα με μερικούς ιστούς αραχνών στις γωνίες.....
J:Ιουυυυ.....
Ε:Καλά ντε πώς κάνεις έτσι αραχνίτσες είναι......ΑΑΑΑΑΑ
Μιά αράχνη τεραστίων διαστάσεων είχε το θράσος να ανέβει πάνω στο καινούριο μου μπουφαν και να το λερώσει....θα την σκωτόσω.....μάλλον.....ο αδελφός μου θα την σκοτώσει....
Άρχησα να τρέχω πάνω κάτω στο δωμάτιο και έρηξα καταλάθως ενα βιβλίο.....εεεεε ποιός νοιάζεται;Αρκεί αυτό το τέρας να φύγει απο πάνω μου......
J:Εεεε τι έρηξες;;;
Πήγε κοντά στο βιβλίο το άνοιξε σε μια τυχαία σελίδα και διάβασε
..........
J:Βύκη και Jimin (σκευτείτε εσείς κανένα επίθετο....δεν μου έρχεται κανένα στο μυαλό τώρα...)Γονείς:Αγγελική και Μάρκος......
Ε:Οπα.....
------------------------------------------------------
Σορρι που έκανα τόσους αιώνες να ανεβάσω καιφάλαιο αλλά δεν είχα χρόνο.....νομίζω οτι αυτό είναι αρκετά μεγάλο...
Τέεεελος πάντων τα λέμεεεε!!!!

Love yourelf 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora