005 hitto sen huulet

744 82 66
                                    

- Park Jimin -

Ikuisuudelta tuntuvan puolen tunnin kuluttua tulipunainen Jin pamahti ovesta takaisin huoneeseen jossa olimme.

"No miten meni, löysitkö vessan?" Taehyung kysyi nauraen niin lujaa, että puheesta ei meinannut saada mitään selvää.

"Löysin" Jin sanoi selkeästi ärsyyntyneenä.

"Eli löysit Namjoonin?" Yoongi varmisti.

"Mutkien kautta" Jin vastasi katsoen nähtävästi erittäin mielenkiintoista valkoista laminaattilattiaa.

"Kerro lisää!" Jungkook huusi ja hyppi paikallaan.

"No mä menin sinne kokoushuoneeseen, mutta vaan Hoseok oli siellä. Mä sit kysyin siltä missä Namjoon on ja se vastas vaa että minkä helvetin takia joku fanipoika täällä o ettimässä idoliaan, ja alko kyseleen miten pääsin sisään. Sit se hankki vartijat sinne ja Yoongi oli luojan kiitos kertonu että päästi meidät sisään, koska muuten oisin luultavasti poliisiasemalla. No sit Hoseok huusi Namjoonin paikalle sanoen - Namjoon! Jollain ihmeen fanipojalla on sulle todella tärkeetä asiaa, nyt on kyse elämästä ja kuolemasta joten sun ois nyt parempi tulla tänne ja lopettaa se lukeminen tai mitä helvettiä ikinä teetkään hetkeksi." Jin kertoi meidän muiden nauraessa.

"No mut pääsit vessaan?" Taehyung kysyi edelleen huutonauraen.

"Joo, eli tehtävä suoritettu" Jin vastasi tympeänä.

"Hienoa Jin! Pyöritä pulloa!" Yoongi sanahti ja kuin työtä käskettyä Jin pyöräytti pulloa. Pullo pyöri, pyöri ja pyöri, kunnes se pysähtyi minun ja Yoongin väliin. Se oli menoa sit.

"Jimin ja Yoongi!!" Jungkook hihkui.

"Noniin! Pusut poskille pojat!" Taehyung huusi hymyillen.

Yoongi käänsi katseensa suoraan silmiini, samalla kun tuijotin pojan täydellistä poskea. Yoongi lähestyi ja antoi huuliensa koskea omaa, tulipunaisena hehkuvaa poskeani. Hitto, mun vuoro, lähestyin pojan maidonvalkeaa ihoa ja annoin hellän pusun pojan poskelle. Se oli ohi.

Olin tosin toivonut että pääsisin käsiksi sen hiton hyvännäköisiin vaaleanpunaisiin huuliin, mutta etkä vielä joskus. Ensimmäinen askel on ohi.

"Sä voit pyörittää" Yoongi sanoi pieni hymy huulillaan. Pyöräytin pulloa, ja tätä mun tuuria, se pysähtyi tasan samaan kohtaan kuin edellisellä kierroksella.

"Jimin, tää pyöritys ei oo ihan sun juttus!" Jin kivahti Taehyungin taas nauraessa.

"Pusu huulille!" Jungkook ilmoitti aivan kuin kukaan ei olisi asiaa aiemmin tiennyt.

Ja tässä mä nyt sit tosissani olin, mun oli tarkoitus suudella Min Yoongia huulille. Mun parhaiden kavereiden edessä.

"Valmis?" Yoongi kuiskasi hiljaa matalalla äänellään, se kuulosti niin hyvältä.

Tapitin Yoongin tummanruskeita silmiä kuin lapsi tikkaria jonka oli juuri saanut. Olin valmis suutelemaan sitä jätkää. Lähestyimme pikkuhiljaa toisiamme, Yoongin vaaleanpunaiset huulet olivat aivan pian kiinni omissani.

Ja niin se tapahtui, huulemme olivat kontaktissa. Koko kroppani läpi kulki kuuma aalto ja samalla hetkellä tunsin naamani olevan punainen ja kuuma kuin saharan autiomaa. Hitto sen huulet tuntu hyvältä, niin pehmeiltä ja täydellisiltä omiani vasten. Suudelma oli lyhyt mutta helvetin ihana, en olisi voinut ikinä toivoa enempää.

Irtaannuimme hitaasti ja molempien poskia korosti puna, sekä pieni hymy.

"Täl kertaa mä pyöritän" Yoongi totesi, nosti pullon ja pyöräytti sitä.

-

terveee

miten menee

anteeks

tää osa on ihan hirvee xd

tosi tönkkö ja tuntu ihan kauheelta oikolukee tätä, mut hei ainaki settiä saatiin ulos näin kello 3.50 (täl hetkel eli neljältä pamahtaa luku) yöllä, ja mun pitäis olla aikasin hereillä...

mp tää erittäin huono osa

mua väsyttää

heiheii

- lunanennn

instagram pt 2 -» btsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora