Kapitola 2

58 6 8
                                    

,,Beto řekni Kiratovi ať si vezme loveckou skupinu a jdou na lov, musíme být silní''. Řekla poněkud naštvaně Alfa. Beta běžel za Kiratem. ,,Kirate vem sebou loveckou výpravu a běžte na lov, na Darta se musíme posilnit''! ,,Ano Beto'' řekl Kirat výrazně smutně. ,,Kajro, Falco, Kastore ke mně''. Všichni hned zvedli oči od líného válení v trávě a šli za Kiratem. ,,Jdeme lovit''? Zeptali se skoro najednou Falco a Kastor. ,,Jste nejmladší a nejmíň zkušení takže to bude dobrý trénink''. Řekl Kirat. ,,Ale my nejsme nezkušení ulovíme tu největší laň co uvidíme, že jo Falco''? ,,No jasně''. ,,Tak už pojďte'' řekl Kirat...

,,Támhle jsou dva králíci''! Řekl tiše Kajro. ,,Falco ty z prava, ty Kastore z leva, Kajro naběhni ze předu a já půjdu ze zádu''. ,,To je báječný plán'' vykřikl najednou natěšený Falco. V tom se králíci otočili a začali utíkat. ,,Rychle za nimi''! Vykrikl Kajro. Snažili se jak to šlo ,ale ve vysoké trávě neměli šanci králíky dohnat. V tom zmatku ani neřekly taktiku jak ulovit běžící kořist . ,,To nemá cenu''. Volal Kyrat na Kastora ,který běžel pořád za nimi, aby dokázal ,že je dospělý. Po chvíli to vzdal a vrátil se k lovecké výpravě. ,,Promiňte'' řekl smutně Falco. ,,Jsou to jen králíci'' snažil se ho utěšit Kirat ,ale ostatní moc šťastný nebyly....

,,Jen jeden vrabec"? Řekla velmi naštvaně Alfa. ,,Jak se s toho máme najíst řekla Alfa. ,,Pošlu Betu, Gammu a Omega jim půjde jako hledač potravy". Snad toho uloví víc než vy běžte"! ,,Ano Alfo"

VYTÍ OSUDUKde žijí příběhy. Začni objevovat