Perspectiva Ami:
Si atunci in clasa intra nimeni altul decat Rian . Vine la mine si ma plesneste peste fata.
Ami: Te rog sa te explici Rian Roseman.
Rian: Cum ai indraznit sa incalci cuvintele mamei si tatei.
Ami: In primul rand nu eu am incalcat nimic si tu. Mama mia spus ca nu trebuie sa ma mai ascund si doi tu ai promis ca na sa dai vreo data in mine.
Rian: Ami scuze .
Ami: Nu este cam tarziu. Aaa? Nu uita cine sunt eu. Eu sunt Princesaca de la mafia Roseman si nu uita ce pot face. Sa nu te mai vad in fata ochilor mei. Aici iesti pe teritoriul meu Rian si nu uita ca iese rau cand ma enervez spun si ii fac semn spre pistol.
Rian: Surioara. Nu am vrut.
Ami: Este prea tarziu. Ce ai facut a fost facut. Vorbim acasa.
Rian: Bine. Spune el aproape plangand. Da nici mie nu imi place sa ma cert cu el dar asa este viata.
Perspectiva Rian:
Am vazuto cum a batuto pe curva aia. Se pare ca ia iesit din cuvantul parintilor sa vada ea ce pateste. Ma duc furios la ea in clasa si toti sau mutat privirea spre mine. Ne certam si nu imi place asta, dar nam ce sa fac.
Plec cu coada intre picioare stiu ca am facuto sa sufere si ma amenintat . Dar cand se enerveaza iese rau de tot. Cred ca o sa ii iau pe baieti si vom pleca la mine acasa.
Perspectiva Ami:
Ii vad pe toti holbanduse. Atunci strig ca sa ma auda cu totii.
Ami: Da eu sunt sora lui Rian , sunt si cel mai detemut mafiot din lume pentru cei surzi mai repet o data. Sunt Princesa de la Mafia Roseman. Pe pista mi se spune Demonul si daca cineva scoate un cuvant din ce sa intamplat aici promit pe cuvant de mafiot ca ii zbor creierii. Sper ca sa inteles. Si se corectez ceva . Niciodata nu am fost si nu voi fi o tocilara. Eu pur si simplu eram subacoperire ca nimeni sa nu imi dezlantie identitatea . Acum daca ma scuzati prefer sa plec acasa. Sper ca sa inteles ca nimeni nu afla cine sunt nu?
Toti : Da.
Merg in parcare si ma urc in masina conduc cu 400 km/h ajung in 5 minute. Ma urc in camera imi fac un dus si ma imbrac intr-o pereche de pantaloni scurti gri si un top alb.Apoi cobor in living si pe cine sa vezi Rian si gasca lui de maimute. Ma duc sa imi iau un suc si ceva chipsuri pentru ca vreau sa privesc un film,dar mau observat.
X1- Rian frate nam crezut ca deja tio tragi cu tocilarele.
Rian:...
Ami: Rian nu vrei sa spui nimic?
Rian:...
Ami: Bine uite aici cimpanzeu cacat nu ma faci tu pe mine curva ca iti zbor creierii in mai putin de 2 secunde. Mai ales ca iesti in casa si pe teritoriul meu. Apoi cadavrul il tai in bucatele si il dau la caini . Inteles?
X1: Da. Spune el citiinduse in privirea lui confuzie.
X2: Cum adica in casa ta?
Ami: Prostilor eu sunt sora lui. Si acum eu intreb ce catati pe canapeaua mea?
Riam: Cu ce te incurca? Ai camera ta. Nu? Sau mai bine spus tot etajul 3 e al tau ce nuti ajunge?
Ami: Multe. Sa stii ca nu am uitat ce ai facut si acum complici mai tare situatia. Sa stii ca diseara ajung mama si tata. Sa vezi ce o sa patesti de la tata. Pentruca iai atins printesa .
Rian: Ami eu.
Ami: Sa nu te aud. Spun si plec la mine in camera. Dar cum deschid usa totul devine negru.
Perspectiva Rian:
Ii rog pe baieti sa nu spuie nimanui nimic si sa plece. Dupa aceasta urc in camera ei si o vad lesinata langa usa jos si atunci...
CITEȘTI
Princesa de la Mafia Roseman
ActionCititi si o sa aflatiti,dar totusi va dau cateva indicii este depre o fata pe nume Ami si ea este pritesa celei mai mari mafii de peste tot si toti se tem de ea.