Yine sabah olmuştu. Annem bu sefer beni uyandırmak için yüzüme su döktü, gerçekten ailem benden ne istiyor? Bu aralar çok üstüme geldiklerini hissediyorum, sizce bu normal mi? Uyandım yatakta oturur pozisyona girdim.
Aslında bugün biraz mutluyum çünkü bugün o şort giyip gelecekti! Beni sakın sapık zannetmeyin ben sadece plotonik bir aşığım!
İşte kalktım, banyoya girip işlerimi hallettim. Odama girip üstümü değiştirdim. İşte o saate yaklaşmıştı çok heyecanlıyım, çünkü bacakları çok pürüzsüz! Bunu nereden mi biliyorum? Onu çıplak görmüşlüğüm var.
Annemin sesi ile irkildim işte o vakit. Aparmandan çıktığımda servis beni bekliyordu. Servise bindim çok gecikmeden okula girmiştik. Servisten iner inmez sınıfa doğru koştum ve sınıfımızın kapısında durdum çünkü kalbim çok hızlı atıyor! Kapıyı açtım veeee, evet şort giyimiş. Ben her zamanki gibi "sa" diyip sınıfa girdim kankim Hira bana kaş göz yaptı.
Ben: kanka zaten sen, ben ve o varız istediğini söyleyebilirsin
Hira: kızım giyimiş gördün mü, bu ayın 31 acaba bugün neler olucak?
Ben: inşallah!O bize şaşkın şaşkın bakıyordu herkes sınıfa gelmeye başlamıştı. Sonra ilk dersin fen olduğunu duydum. Bugün ergenlik çağının konusunu işleyecektik. Ben kitablarımı çoktan hazırladım. Yerime geçip hocanın gelmesini bekledik hoca geldi. Sonra ayağa kalktık ders mükemmel geçti ve her zaman ben parmak kaldırdım çünkü bu konu benim uzmanlık alanım. Ders bitince dolabıma yöneldim. O yanıma gelip " birşey konuşabilir miyiz?" Diye sordu. Kalbim çok kötü atıyordu, acaba ne söyliyicek?....
UMARIM YENİ KİRABIMI BEĞENİRSİNİZ BENDE BİR İŞSİZİM HER DAKİKA YENİ KİTAP ÇIKARIYORUM İŞSİZLİK BUNU GEREKTİRİR, BU ARADA BU HİKAYEYİ ÖZELLİKLE YAĞMUR OKUSUN:) bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Beni Şaşırtıyor |l love u|
RandomSana sarılmak bana güç veriyor...... İlk seni sevdiğimi sana söylemekten korkuyordum..... Birden geldin hayatıma güç verdin.... Seni seviyorum hayatımın prensi❤️