Αυτο το παρτ το αφιερωνω στην κολλητουλα μου, που με βοηθησε με τις τελειες ιδεες της. ^^
Mε εφερε πιο κοντα του και τυλιξε τα χερια του γυρω απο την μεση μου.
-Ει ει!!!
-Τι εγινε; , με κοιταξε με ενα ειρωνικο υφος
-Τι εννοεις τι εγινε;; Παρε τα κουλα σου!!
Με κοιταξε με ενα υφος που ελεγε " τωρα θα διασκεδασουμε".
-Εισαι και δυσκολη ε;
Τον κοιταξα με ενα υφος " τι λεει ο μαλακας"
-Εισαι και πουστης εκτος απο μαλακας ε;
Με κοιταξε με το υφος "αυτο δεν το περιμενα". Τελικα με αφησε αλλα αρχισε να πλησιαζει το προσωπο του επικινδυνα. Αρχισα να κανω βηματα πισω, ενω εκεινος εκανε βηματα μπροστα με χρι που κολλησα στον τοιχο. Με εκλεισε με τα χερια του.
-Τι λες για ενα γρηγορο;
-Εισαι μαλακας; Πρωτα απο ολα τα εχω με τον Τζαστιν, και δευτερον δεν μου αρεσεις!!!
-Μα δνε χρειαζεται να σου αρεσω για ενα γρηγορο.
Τον εσπρωξα. Σταυρωσε τα χερια στο στηθος του και με κοιταξε με ενα ειρωνικο χαμογελο.
-Μην μου πεις πως εισαι ακομα παρθενα...
-Τ-τι;;; Οχι!!!
-Α ειπα κι εγω!
-Τι ειπες;
-Δεν γινεται ο Τζαστιν να εχει κατσει μαζι σου πανω απο μια βδομαδα και να μην σε εχει πηδηξει!
-Τι λες;
Πλησιασε παλι και με κοιατξε κατευθειαν στα ματια.
-Εννοω.. οτι μαλλον πρεπει να κανεις καλο σεξ για να καθεται μαζι σου με αυτη τη φατσα που εχεις.
Ξαφνικα, χωρις καν να το καταλαβω το χερι μου χτυπησε με δυναμη το μαγουλο του. Ειχε μεινει με το κεφαλι γυρισμενο και το προσωπο του ηταν ανεκφραστο. Ειχε κοκκινησει το μαγουλο του.
-Σ-συγνωμη... , ψελλισα
Οχι επειδη το ειχα μετανιωσει. Απλα τον φοβαμαι. Δεν ξερω γιατι.
Γυρισε το κεφαλι του ευθεια και κουνησε λιγο το σαγονι του.
-Θα κανω τον Τζαστιν να χασει τα παντα. , ειπε
Τον κοιταξα με ενα απορρημενο υφος.
-Και με το "παντα" , εννοω εσενα. Γιατι εισαι τα παντα για αυτον. Και του Τζαστιν δνε του αξιζει τιποτα, ειδικα εσυ.. , ειπε και εφυγε με γρηγορα βηματα