Bölüm 3 - ''İntikam.''

1.3K 107 106
                                    

Bölüm şarkısı: Lordi-It Snow In Hell.İyi okumalar! 

Jessica çantasını tekli koltuğa fırlatırken yüz üstü ikili koltuğuna uzandı.Restaurantta çalışmaktan nefret ediyordu,çünkü her gün sözlü tacizlere maruz kalıyordu.Özellikle gerçek anlamda tacizden sonra,daha fazla bunlara uğramaya başlamıştı.Ama işini değiştiremezdi çünkü başka neyde kabiliyeti olduğunu bilmiyordu.

Kendi kendine ''Belki de intihar etmeliyim.'' dedi.Ama Liu'ya bir söz vermişti,ve bu sözü tutmak zorundaydı.

Herşey bittikten sonra belki olur.

Koltuktan kalkıp üstünü değiştirmek için yatak odasına gitti.Dolabından siyah bir Nirvana tişörtü ve pembe kedicikli eşofmanını aldı.Giydiğinde boy aynasındn kendisine bakıp ''Galiba Kurt Cobain benim böyle bir şey giyineceğimi tahmin edip intihar etti.'' dedi.Utanç kaynağıydı.

Lavaboda elini yıkadıktan sonra mutfakta kendisine makarna hazırladı.Tabağa koyup üstüne biraz maydanoz serptikten sonra yemeye başladı.Bir yandan mutfaktaki televizyonunu izliyor,bir yandan da yiyordu.

''Her zaman açtın,değil mi Jessica?''

Mutfak kapısından gelen sesle irkildi.Televizyon izlemeye ve yemek yemeye o kadar dalmıştı ki,gelen kişiyi görmemişti.O kişinin Jeff olduğunu görünce sakin kalmaya çalıştı.Liu'nun ne dediğini hatırla.Sakin ol.Olmazsan ölürsün.Sakin ol be kadın! 

Zorlukla gülümseyip karşısındaki sandalyeye işaret etti. ''Oturmaz mısın?'' dedi yavaşça.Çenesi zorlukla oynuyordu.

Jeff ''Makarna istiyorum.'' deyip sandalyeye oturdu.Jessica bir tabak çıkartıp makarna koyarken Jeff'e ''Geleceğini biliyordum.'' dedi. ''Liu haber vermişti.''

Jeff garip bir şeyler homurdanıp Jessica'nın önüne koyduğu tabaktan makarnasını yemeye başladı.Yerken ''Liu buraya mı geldi?'' diye sordu.Jessica kaşının birisini kaldırıp ''Evet.'' dedi.Sonra ''Ağzında yemek varken konuşma.'' diye ekledi.

Jeff ağzındaki yemeği bitirdikten sonra yanağını yaran kesiği yaladı.Jessica'ya doğru biraz eğilip ''Nerede?'' diye sordu. ''Liu nerede?''

'''Özür dilerim,Bayn Woods.Bugün planlarımda bir seri katile arkadaşlarımdan birisinin yerini söylemek yok.''

Jeff'in gülümsemesinin artması üzerine Jessica yüzünü daha çok geri çekti.Jeff ayağa kalkıp ''Arkadaş?'' dedi. ''Kardeşini polislerin eline vermek isteyen birisiyle arkadaşsın,ha?''

Jessica sakinliğini korumaya çalışarak ''Sende kardeşini öldürmeye çalıştın.Ve aileni öldürdün.'' dedi.Jeff elini çenesinin altına koyup ''Peki,sen benimle arkadaş mısın?'' diye sordu.

Jessica ''Arkadaşındım.'' dedi. ''Ama artık sadece sen evime izinsiz girdin,o kadar.''

Jeff dudaklarını yalayıp ''Buraya ne için geldim,biliyor musun?'' dedi.Jessica ses çıkarmayınca devam etti. ''Benimle olmanı istiyorum,Jessica.''

''Efendim?!'' Sesi biraz yüksek çıkmıştı.Ama bu Jeff'i korkutmak yerine güldürtmüştü. ''Benimle gel ve insan öldürmenin tadına bak.''

Jessica Jeff'i incelemeye başlayınca üstündeki kanları fark etti.Kanlar...Her yerindeydi.Bunu neden daha önce fark edememişti ki? Jeff sanki zihnini okumuş gibi açıkladı. ''Bir işten çıkınca sana geldim.''

''İş? Benim işimden daha kötüdür.'' dedi Jessica saçlarıyla oynarken.Jeff ''Pek sanmam,'' dedi. ''Senin işindeki gibi sözlü tacizlere,hatta gerçek bir tacize uğramıyorsun.''

Jessica ellerini yumruk yapıp ''Sen nereden biliyorsun?'' diye sordu.Jeff saçlarını karıştırıp ''İş,güç işte.'' dedi. ''Seni gözetliyordum.''

''Ve sen o adam üstüme çullanırken hiçbir şey yapmadın!'' diye bağırdı Jessica.Artık sabrının sonuna gelmişti.Jeff ''Yapmadım,evet.'' dedi. ''Seni güçlendirmesini istedim.''

Jessica kahkaha atmaya başladı. ''Güçlendirmek? Kesinlikle yanılıyorsunuz,Bay Woods.Artık eskisinden daha güçsüzüm.''

Jeff arkaya yaslanıp ''Onlardan intikam almak istemez miydin?'' diye sordu. İntikam... Jessica ona tecavüz eden adamın karnı yarık bir şekilde düşününce gülümsemeden edemedi.Peki bunu gerçekten istiyor muydu? Kendisi için başkalarının hayatını mahvetmeyi?

Biraz düşündükten sonra cevap verdi. ''İsterdim.''

Jeff ellerini çıtlatıp ''Sana nasıl yapılacağını öğreteceğim.'' dedi.

Proxy //jeff the killerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin