Chris Kratt épp az iskola folyosóján pakolászott szekrényéből táskájába majd dolga végeztével bezárta az éppenséggel nem szükséges cuccokat tiszta, rendezett szekrényébe. Ám ahogy ez megtörtént és fordult a terme irányába valaki megragadta vállát mire összerezzent és füzeteit magához ölelte.
- Kész a házim, Kicsi? – karolta át Christ a magas, izmos, Damian aki szőkés-barna hajjal és szemmel rendelkezett. Nem sokára két haverja is megjelent mellette és ők is a kis esetlen fiúcskát nézték.
- Pe-persze hogy kész... - dadogott kissé ijedten a jó egy fejjel alacsonyabb fiúcska és rögtön térdeire ereszkedett, hogy a földre lepakolva elő kereshesse a fiú számára elkészített házikat. A szép, sorba pakolt füzetek között játszi könnyedséggel kereste ki és adta oda a házi feladatokat Damian-nek.
- Szóval itt a Történelem, Irodalom, és a Biológia. – adogatta sorba a lapokat rajtuk a kész házikkal majd felegyenesedett a földről.
- Jól van. – nézett végig a lapokon elégedetten Damian – Ügyes fiú! – paskolta meg Chris fejét mintha csak egy kutya lenne és tovább állt bajtársaival mire Chris egy hatalmasat sóhajtott a zsúfolt folyosón. Habár sok szemtanúja volt ennek az esetnek, nem nagyon foglalkoztak vele, mert ez már szinte minden napos esemény volt. Sokan próbáltak már segíteni Chris-en a kilencedikes éve alatt, de senkinek sem sikerült és már a végén csak úgy emlegették, hogy „A lehetetlen küldetés". Szeretett volna ő másként élni, de sohasem volt elég bátor ahhoz, hogy tegyen is valamit az ügy érdekében így inkább csak meghúzta magát, tette, amit kellett és remélte, hogy az iskola végeztével a szenvedései is véget érnek. Bár szenvedése annyi volt, hogy ha elfelejtett valamit megcsinálni Damian-nak akkor kapott egy kis fizikai fájdalmat a fiútól. Gyorsan vissza rakta füzeteit szekrényébe majd elsietett még a mosdóba. Ahogy beért már csengettek is így tudta Chris, hogy sietnie kell. Elvégezte hát dolgát, kezet mosott és szaladt is a már kiürült folyosón szekrényéhez. Kikapkodta cuccait és sietett az osztálytermébe mikor valaki karon ragadta. Chris ijedtében, ahogy megfordult mindent kiejtett kezéből. Rá se nézett az illetőre csak leguggolt füzeteit felszedni.
- Sajnálom, nem akartalak megijeszteni. – guggolt le vele szembe az ismeretlen és segített a fiúnak felszedni füzeteit majd mikor átnyújtotta az általa felszedett adagot akkor találkozott tekintetük.
- Kö-köszönöm. – vette el füzeteit Chris a kék szemű szőke hajú fiútól.
- Látom, sietsz, de azért tudnál segíteni? – kérdezte a Chrisnél magasabb fiú.
- Miben? – rendezte sorba füzeteit félénken kérdezve.
- A 10/A-t keresem. Tudod, új vagyok és... - nézett Chrisre hogy figyel-e rá egyáltalán a nagy rendezgetés közben.
- Óh, akkor te vagy Martin Kratt igaz? – nézett rá – Kövess, kérlek. – mondta neki kissé esetlenül és futni kezdett az osztálya felé.
- Értékelem, hogy segítesz, de muszáj így futni? Várj, legalább azt mondd, meg hogy hívnak? – sietett utána Martin értetlenül. Nem soká egy ajtó előtt megállt és bekopogott majd be is lépett.
- Christopher Frederick James Kratt, megtudhatnám merre járt? – nézett rá a történelem tanár szigorúan.
- Elnézést én... csak mosdóba mentem és... az idő elszaladt... sajnálom tanár úr... - szégyellte el magát lehajtott fejjel mire Martin belépett utána.
- Jó napot tanár úr. – lépett előre – Ne haragudjon... Chrisre? – érintette meg a fiú vállát mire az bólintott egyet, földre szegezve továbbra is tekintetét – Nekem segített, mert nem sikerült tájékozódnom ebben az iskolában. – mondta az osztály felé fordulva. – Martin Kratt vagyok, örvendek a találkozásnak. Ha jól tudom ez lesz az osztályom, ugye? – nézett a tanárra, aki bólintott neki egyet.
YOU ARE READING
A jó, a rossz, és Martin Kratt
FanfictionA jó mintadiák, a durva zaklató, és a tudatlan új diák. Ha bár az osztályban új akkor sem tűrheti azt ami benne folyik. Lelkiismerete nem engedi figyelmen kívül hagyni a szegény mintadiákot, aki segítségkérés nélkül kis megkapja azt, ám még sem nagy...