Chapter 7

516 57 10
                                    

-"Tu zini, kas par cilvēkiem vispār būs viņa pārtijā?"- es jautāju, dzerot starbucks frappučino.

-"Zinu, ka būs mūsu klasesbiedri un vēl bars no vidusskolas."- Ana teica.

-"Viņam nav tik liela māja, lai visi mēs tur ietilptu."- es viņai teicu, smejoties.

-"Viņš ballīti svinēs kaut kādā viesu mājā."- Ana atbildēja.

-"Ā...nu jā...viņam jau paliek šodien 15."- es teicu.

-"16. Viņš tāpat kā Tu palika vēl vienu gadu bērnudārzā."- Ana teica, izlabojot manu teikto.

-"Ehh... nokļūdījos pa gadiņu."- es teicu.

Mēs aizgājām uz vairākiem veikaliem. Ana tur nopirka visādus apğērbu komplektus, bet es...

Man nebija garīgais, lai iepirktos.

Vispār nekādas intereses nebija.

Es visu laiku domāju par to, ka Ītans arī būs tajā ballītē un es viņu galīgi negribu redzēt.

Man jau pietiek ar to, ka es viņu skolā redzu ik stundu.

Pašlaik es sēžu gultā un skatos uz skapi...prātoju, ko vilkt uz Karla ballīti.

Viss, ko izdomāju, man nepatīk.

Es izlēmu uzvilkt gaiši rozā kleitiņu. Tā ir baigi smuka un tā arī baigi neizceļas.

Tā kā mani mati ir čirkaini, mati man ir čirkās.

Uzliku tēta dāvāto ķēdīti un devos lejā.

-"Tēt, es došos."- es teicu, ejot uz koridori.

-"Pagaidi, gribu Tevi redzēt."- tētis teica.

Es nosmējos.

-"Tu tik pasakaini izskaties!"- tētis teica.

Viņa balsī varēja dzirdēt, ka viņš knapi tur asaras acīs, lai tās netecētu.

-"Paldies.."- es teicu, velkot ādas jaku.

-"Man Ana ir pakaļ. Es mājās būšu pa vēlu."- to pasakot, es izgāju pa durvīm.

-"Pieskati mani, lai es neiedzeru par dauuudz."-Ana teica, man uzreiz atverot mašīnas durvis.

Es sāku smieties.

-"Jā, Tev ballītēs derētu piebremzēt ar alkohoklu."- es teicu, joprojām smejoties.

-"Beidz...kam gan negadās?"- Ana jautāja, sākot braukt.

-"Ehhh...tālu līdz tam viesu namam?"- es jautāju.

-"Ir diezgan. Aptuveni stunda."- Ana atbildēja-"ballīte sākas astoņos. Mēs braucam uz septiņiem, jo mēs braucam palīgā rotāt."- Ana turpināja.

-"Ehh...es tikmēr labāk pagulēšu."- es teicu, palaižot savu sēdekli zemāk.

• pēc 50 minūtēm •

-"Karlīn, celies! Tūlīt esam klāt!"- Ana teica, mani modinot.

Es atvēru acis un priekšā pavērās skaists skats.

Mums priekšā bija liela ēka, kurai visapkārt bija lampiņas. Pie ēkas skaisti mirdzēja lapene un visapkārt bija mazliet sasnidzis (pašlaik ir novembris).

-"Tavs puisis gan māk izvēlēties ballīšu vietas."- es teicu, skatoties uz to visu.

-"Zinu."- Ana pasmaidīja -"un rekur viņš arī nāk.. tur ir arī tas smukais Martins, kas mums vadījas stundu. Tur ir arī Stīvs... un... Ītans.."- Ana turpināja. Viņa Ītana vārdu neizteica visai priecīgi.

_____________

priecīgu visiem skolas sākšanos!

tā kā ir sākusies skola, daļas vienā nedēļā būs mazāk nekā parasti.

plānoju vienā nedēļā likt daļas vienu vai divas reizes.

nākamā probably varētu būt ap 3dienu vai 4dienu❤

Falling For You | LVTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang