,,Tak, a čo my?," David si sadol na lavičku. ,,Idem ťa naučiť tanec. Tak stavaj a poď," ,,Ale mne sa nechce,"zamrnčal. ,,Tak načo si sem prišiel?,"založila som si ruky na hrudi. ,,Lebo som chcel byť s tebou,"milo sa usmial. Aspoň on si to myslel. ,,Tak počúvaj. Ty chceš so mňou tráviť čas a ja chcem tancovať. A moja jediná šanca na tancovanie si ty. Tak stavaj!,"povedala som Davidovi a on sa konečne odhodlal a prišiel ku mne. Tak som ho začala učiť ten tanec.
...
Keď sa hodina chýlila ku koncu, zapípala mi SMS-ka. Bola od Nely. Písala že sa tam ešte zdržia a že my s Davidom môžme ísť domov. Tak to mi ešte chýbalo. Nie že mám Dávida učiť tanec, ktorý potom budeme spolu tancovať, ešte mám s ním ísť aj domov. Tak som sa šla do šatne prezliecť. Dávid na mňa čakal vonku. Prezliekla som sa, vzala všetky veci a vyšla von. Keby sa dalo najradšej by som sa mu vyhla. Len to sa nedá. Tak som išla domov s debilom zvaným aj David. ,,Prečo mi nechceš dať šancu?,"nečakane sa ma spýtal. ,,Lebo si idiot,"odpovedala som pokojne. ,,Ja sa kľudne zmením." ,,Pochybujem že sa dokážeš zmeniť,"pobehla som si k môjmu domu a vošla dnu. Mám jediné šťastie že nebývam ďaleko od tanečnej. Inak by ma asi porazilo. ,,Ahoj Em, ako bolo na tanečnej?,"spýtala sa ma mama kuchyne keď som prišla. ,,Asi tak že budem tancovať s Davidom. Tak teraz ho musím naučiť tanec,"vyzula som si topánky a šla do obývačky. ,,Tak to je super! Aspoň sa s ním môžeš porozprávať,"ďalej umývala riad. ,,Prečo by som sa s ním mala rozprávať?,"pozrela som sa na ňu. ,,Možno je to fajn chalan, len ty mu nechceš dať šancu,"ďalej si mlela svoje. Ja fakt nechápem čo na ňom mama vidí také fajn. Veď je to debil prvej triedy. ,,Keby sa zmenil tak možno potom by bol fajn. Ale teraz je pekná otrava,"radšej som išla do izby aby som sa na túto tému nemusela s nikým rozprávať.
Po sto rokoch ďalšia časť😕😅 mám dosť rozpísaných kníh ešte nepublikovaných, 4 publikované a k tomu ešte škola🙍 ja ani neviem či mám písať ďalej keď to aj tak nikto nečíta
YOU ARE READING
Tanec
RandomEma sa venuje tancu už od malička. Tri roky musela trpieť tanečnú so svojím spolužiakom Davidom, ktorý si myslel že ju zbalí. Doteraz sa mu to nepodarilo. Ema má vystúpenie a jej tanečný partner týždeň pred vystúpením ochorie a nebude môcť tancovať...