Ma trezesc cu o prezenta straina in camera. Simt asta deoarece privirea parca ma arde. Nu indraznesc sa deschid ochii la inceput. Dar pana la urma ii deschid si ma uit la persoana ce sta rezemata de usa. Ma frec de doua ori la ochi ca sa vad mai bine si il zaresc pe Derek privinduma insistent.
- Sa intamplat ceva? Il intreb acum punanduma pe marginea patului privindul mai bine.
- Nu. Spune foarte sec. Am vrut sa vad ce faci. Atat. Spune la fel de sec si iasa fara sa mai spuna ceva. Ce ciudat. Trec peste acest sentiment si ma uit in jur la pereti sperand sa gasesc ceva care sa imi indice ora. Pentru ca telefonul cred ca l-am pierdut in accident. Si am gasit. Pe noptiera de langa pat era un ceas micut. M-am uitat mai bine si mai aveam 10 minute pana la cina. Deci deasta a venit Derek aici. Ma dau repede jos din pat si intru in bae. Era imensa. O cada mare era asezata in mijlocul bai iar pe peretele din fata cazi o oglinda si ea la fel de mare si frumoasa ca restul bai era deasupra chiuvetei. Langa cada tot felul de spumante si uleiuri frumos parfumate stateau si asteptau sa fie incercate. Mi-am adus aminte ca ma grabesc si m-am bagat repede la bae. Dupa ce am terminat cautam un prosop. Am cautat in dulapiorul de langa cada care doar acum l-am observat. Toate prosoapele erau asa moi. Mi-am ales unul si am iesit repede pentru a ma imbraca. Am deschis geamantanul si mi-am ales o rochita decenta de culoarea piersici. Nu foarte eleganta. Mi-am ales niste balerini , parul l-am pieptanat si am coborat. In jur era multa agitatie si nu intelegeam de ce. Cateva fete mai tinere se uitau speriate la mine. Ceva nu miroase a bine aici. M-am dus spre ele si inghiteau in sec.
- Buna. Am spus incet si ele au tresarit.
- Buna seara Luna. imi spun si eu nu inteleg de ce. Las senzatia ciudata la o parte si ma gandesc sa le intreb pe ele unde este Derek deoarece habar nu am.
- Fetelor. Imi puteti spune va rog unde este domnul Miller? Trebuia sa cobor mai repede la cina dar cred ca am intarziat. Le spun si vad cum ele se mai linistesc.
- Il gasiti in sala de mese. Este chiar urmatoarea usa. Spun la unison si imi arata usa mare si masiva.
- Va multumesc mult. Le spun si ma indrept spre acea usa. Nu m-am departat bine si fetele au inceput sa sosoteasca. Am lasat la o parte acest lucru si intru in incapere.
Inauntru era totul aranjat cu bun gust nelipsind aerul acela scump si luxos. In capatul mesei lungi din fata mea il zaresc pe Derek sau viitorul meu sef cufundat in ganduri putin nervos. Inca nici nu stiu cum sa ma adresez.
-Buna seara. Spun scurt pentru al distrage din ganduri. Imi cer iertare pentru intarziere. Ii spun incet pentru a ma scuza. Isi ridica ochii la mine si dau de acei ochii albastri inghetati. Se uita la mine cu o spranceana ridicata. Dar nu răspunde. Hmm...oare sa fi facut o greseala cand am ales sa ii fiu secretara? Imi alung gandul si ma asez la masa. In dreapta sa. Deoarece acolo era aranjat sa stau.
- Pofta buna. Murmura dupa cateva minute si incepe sa manance. Ii raspund la fel si incep sa mananc din farfuria ce era in fata. Cred ca am întârziat daca sa suparat asa. Imi alung gandurile si continui sa mananc aruncand un ochi la barbatul de langa mine.
- Deci....incep eu vrand sa alung tensiunea dintre noi. Cand o sa incep sa lucrez ? Il intreb iar el isi lasa tacamurile jos. Se uita la mine ne schitand vreo emotie.
-Maine dimineata la ora 08:00. Spune sec. Si isi ia din nou tacamurile.
- Si ce ar trebui sa stiu? Adica na. Cam care va este programul domnule Miller? Il intreb eu terminand de mancat si lasand totul de o parte.
- Asta tu ar trebui sa stii. Dar dat fiind faptul ca esti la inceput o sa fiu mai intelegator. Imi spune si lasa si el totul la o parte semn ca a terminat de mancat. Ii face semn unui barbat putin in varsta de langa o usa laterala si imediat intra pe acea usa o femeie care ne ia farfuriile. Dupa ce femeia a plecat mi-a mai explicat in mare care ii este in general programul si ma informat ca maine dimineata un om de-al lui o sa ma astepte in fata casei ca sa ma conduca spre biroul meu. Apoi ne-am ridicat de la masa si am pornit sa imi arate unde este biroul lui din aceasta cladire. Si daca am nevoie de el il pot gasi acolo. Mi-a mai aratat unde este camera lui. Si surpriza era langa a mea Dar acolo nu am voie sa intru. Doar daca imi da el voie. Sincer nici nu as vrea sa intru acolo. Ce as putea cauta acolo? Oh... o sa afli tu mai incolo raspunsul la intrebarea asta. Spune o voce din capul meu si raman impietrita.
CITEȘTI
Lupul Negru este un Alpha Suprem
Fiksi PenggemarCand domnisoara Skayler James ajunge in inima muntilor un accident ii schimba radical viata. Oare poate sa ii faca fata "LUI"? Un barbat al carui complex ii apartine. Un barbat crud si nemilos si cu un secret care ar puteao bulversa pe domnisoara Sk...