Au trecut câteva luni de la despărțire. Inima mea era într-un proces de vindecare, dar viața mi-a readus zâmbetul pe buze. Deși îl iubeam în continuare, nu mă mai gândeam la el atât de des, simțeam ca lucrurile intrau pe făgașul normal.
Era 2:00 a.m. Ca în fiecare seară, vorbeam cu el. Un prieten din vecini. Ne cunoaștem de copii, suntem apropiați și ținem unul la altul. De la despărțire, am început să ies mai des cu el, căci știa ce s-a întâmplat și își dorea să îmi ridice moralul. Ura să mă vadă tristă, asta de când eram mici.
- Trebuie să îți spun ceva..
- Te ascult, i-am răspuns eu.
- În ultimele luni am ieșit mult împreună..Și nu stiu, simt că mă îndrăgostesc de tine.....
Am rămas blocată. Am stat minute întregi uitându-mă la acel mesaj, neștiind ce să răspund. Sentimentul nu era reciproc, pentru mine era doar un prieten. În plus, inima mea uneori mai tânjea după trecut...
- Știi bine că încă nu am trecut peste..
- Știu asta, crede-mă. Dar dă-mi șansa să te ajut, să îți fiu alături, lasă-mă să fiu eu vindecarea ta.
- Să mă folosesc de tine pentru a-l uita? Cred că ai uitat cu cine vorbești, nu aș putea să îți fac asta.
- Iți dau eu voie, cu timpul te vei îndrăgosti de mine!
- Ce gândire greșită ai. În iubire nu e vorba de timp, în niciun caz. Un om te poate face să simți în câteva zile ceea ce nu ai simțit cu altul în ani. Iubirea e spontană, apare când nici nu te aștepti, pur si simplu te trezesti cu ea la ușă și îți dai seama că viața ta e pe punctul de a se schimba. Faptul că voi ieși cu tine nu înseamnă că voi ajunge să mă îndrăgostesc. Cu atât mai puțin, când inima mea aparține altcuiva.
- A trecut mult timp de atunci. Treci odată peste.
- Uite, e clar că nu înțelegi nimic, deci las-o baltă. Îmi pare rău, dar nu intenționez să am o nouă relație. Îndepărtează-te de mine, nu te îndrăgosti. Nu sunt capabilă să iubesc pe altcineva, nu vreau să îți fac rău și cu atât mai puțin să te rănesc.. Știi bine că ești important pentru mine, dar nu în felul în care ti-ai dori. Sper că mă înțelegi.
- Daa, te înțeleg. Mulțumesc că mi-ai frânt inima...
Am încercat, am încercat să îi explic că dragostea nu apare la comandă, că nu mă pot îndrăgosti de el doar că așa își dorește. Era egoist, mult prea egoist. Îmi repeta într-una " te vei îndrăgosti cu timpul", ce tâmpenie! Iubesc pe altcineva, vreau să mă vindec singură, nu să mă folosesc de oameni nevinovați. Încercam să dorm, dar nu puteam. Într-un fel mă simțeam vinovată, deși știam că am făcut ce e corect. Mă bântuia o singură întrebare "Ce e mai rău? Să fii rănit sau să rănești pe altcineva?"...
CITEȘTI
Iubindu-te în continuare
Novela Juvenil2 suflete ce s-au întâlnit într-un univers imens. 2 suflete ce s-au iubit, ce și-au trăit povestea, iar acum își iau rămas-bun. Eu îmi iau rămas bun de la tine, suflet drag, de la iubirea pe care ti-am purtat-o, de la fericirea pe care o simțeam ală...