Keyifli Okumalar...
Alaz, İrem'in kulağına sözlerini fısıldadığında, İrem duydukları ile kalakaldı. Duyduklarını zihninde gezdirirken gözleri dolmuştu. Ayrılıp sevgilisinin gözlerine baktığında onun da gözlerinin içine bakıp sıcacık gülümsemesi ile karşılık verdiğini gördü. Daha fazla dayanamayarak sıkıca sarıldı.
''İşte şimdi dileğim gerçek oldu.''
''Ne dilemiştin?''
''Bana hep böyle sıkıca sarılmanı...''
Tekrar bedenlerini ayırıp birbirlerine baktılar. Bu sırada onları izleyen Serdar ve Leyla güzel anlarını böldü.
''Öf fazla romantizm koktu burası. Leyla koş camı falan aç.''
''Cam yetmez komple çatıyı sökmemiz lazım.''
''Kıskanmayın ya.''
''Kıskançlar, ne anlarsınız siz.'' Alaz ve İrem savunmaya geçtiklerinde, Serdar ve Leyla gülmeye başladı. Daha sonra Serdar esneyerek;
''E yatsak mı ya geç oldu?''
''Sabahın köründe gelmeseydin uykumuz gelmezdi Serdar.'' Alaz, Serdar'ın kafasına vurarak konuştu.
''Tartışmaya başlamayın da yatalım hakikaten.'' İrem ikilinin arasına girerek olası tartışmayı önledi.
''Bence de.''
''E nerede yatacağımızı gösterin de ona göre yatalım biz de.'' Leyla da araya girerek yöneltti sorusunu.
''Çok güzel bir soru sordun öncelikle tebrik ediyorum. Sadece bu koltuk var.''
''Kusura bakma eniştecim ama ikimiz buraya mı yatacağız cidden?''
''Aslında Leyla sen benimle yatıyorsun. Alaz da arkadaşı ile nasıl sığmayı planlıyorsa bu koltukta yatıyor.'' İrem arkadaşını yanına çekip fikrini açıkladı.
''Hayatta olmaz!'' Alaz bağırarak İrem'e bakmaya başladı.
''Bal gibi olur aşkım. Ben arkadaşımı alıp yatmaya gidiyorum. Başınızın çaresine bakın.''
''İrem şaka yapıyorsun değil mi?''
''Yoo gayet ciddiyim Alaz. Onu buraya zorla getirmeden düşünecektin. Bak şimdi başının çaresine. Ben bunun intikamını alırım demiştim.'' İrem arkadaşının kolundan çekerek hızla odaya ilerledi. Arkasına bakışan Alaz ve Serdar'ı bırakarak.
''Bana bak. Sakın lisedeki gibi uyurken üstüme çıkmak yok!'' Alaz, Serdar'ı uyarma aşamasına geçmişti bile.
''Anlaştık! Ama sende uyurken sarılmaya kalkma!''
''Ne sarılıcam lan sana!''
''Bilemem. Buldun güzelim çocuğu...'
''Sarılsam sana mı sarılırım be. Gül gibi sevgilim var.''
''Az önce satan sevgilin mi?'' Serdar piç gülüşünü takınmıştı yine. Alaz oflayarak koltuğu açıp yatak haline getirdikten sonra çarşafı serip yastıkları koydu.
''Bak şu çizgiyi geçmek yok!''
''Alaz yat zıbar deli etme beni!''
''Ben kendimi sağlama alayım da...''
İkili yatağa yatıp birbirlerinden ayrı uca uzanmışlardı. O sırada tartışmalarını dinleyen kızlar kahkahalar içinde kalırken susmalarını duyup sessizleştiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşli Mutfak |ASKIDA|
General Fiction"Aşık olunacak bir şey olmadığı için işime aşığım." ALAZ TUNA BAYRAKTAR Sonunda başarmıştım. Yıllardır hayalini kurup, uğruna emekler harcadığım mesleğime kavuştuktan sonra en başarılı restoran listesindeki...