Elátkozott kalózok 2

460 5 0
                                    

A hídtól nem messze egy hajó türemkedik ki a vízből és fölé emelkedik. Lassan oda araszolnak a hídhoz, és látják, hogy pár ember félholtra van verve.

-E-e-ez a Szü-szü-szűz m-műve lehet?

-Nem! Te félnótás. Valaki elvihette őt.- Szól a kapitány, kicsit idegesen.

-Há de uram. Hogy tudtunk ide eljönni?

-GPS-szel.

-Há de mi kalózok vagyunk. Ráadásul elátkozottak. Nincs is GPS-ünk. Csak egy nagy kagyló, amin úgy nőtt a moha, mint a világtérkép alapja.

-Kezdem felbaszni magam... Ez egy varázshajó, aminek hínárból van a vitorlája te nagyon hülye. Most jöttünk ki a víz alól, azt fenn akadsz olyan apróságokon, hogy hogy kerültünk ide?!

-Oké, de tulajdonképpen azt sem értem, hogy nekünk minek az az ezres. Már mint a szigetünkön rengeteg kincs van. Minek nekünk ez az egy darab  ezres?

-Akkor most elmondom. De csak egyszer.  Régen. Én ráfüggtem a dohányra, mikor az még olcsó volt. kb 600 ft volt egy piros marlboro. Manapság? Már 1330 ft egy doboz. Én ezerkétszáz forinttal a zsebembe elmentem a trafikba, de mondta az eladó, hogy már 800 forint egy doboz. Tehát vettem egy dobozzal és maradt 400 forintom. Azóta nem volt munkahelyem. De ha meglesz ez az ezres. Ha használható lesz. Akkor én veszek egy doboz cigit, ami egy másik küldetésemhez kell. De előbb az ezres feloldásához kell a szűz. A kagyló súgta a fülembe, hogy ide kell jönni. Na, így már világos?

-Ekkora faszságot én még nem hallottam. Értelmetlen az egész, és szerintem ezt senki nem is érti. Hát mérnem kértél kölcsön? Vagy valami. Most komolyan ezt akarod nekem beadni? Ezt a sok összefüggéstelen zagyvaságot?

SIkk(hangutánzószó) Döff(ésmegint) A kapitány hason szúrja az emberét. -Ne. mond. meg. hogy mit csináljak.- Súgta bele a fülébe, majd az holtan földre esik. -Van még valaki, aki ellenzi a kapitány véleményét és utasításait?- Legyint körbe a kardjával.

-K-k-kapitány! Nézze! Egy b-blútuszos ha-hangfal.

- oh. És milyen kurva jó zene szól belőle...- tekint oda a kapitány

A 24 éves szűzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora