Most álmodok?~

597 37 3
                                    

-Lulu szemszöge-

Nem tudom meddig lehettem sokkos állapotba. A lényeg, hogy sokáig. Mintha álmodtam volna. De nem... Hazafelé úton nem történt túl sok dolog, csak tovább fejtettük a témát. Megérkezés után, hosszasan búcsúztam el barátnőmtől, pedig tudom, hogy még a mai nap folyamán beszélni fogok vele. Mikor az ajtó előtt álltam nagy erőt vettem, és kivágtam azt.

-LEHETETT VOLNA HALKABBAN IS!-Jegyezte meg Anyum, akire nagyon haragszom.

-LEHETETT VOLNA SZÓLNI, HOGY VAN EGY BÁTTYÁM!-Itt konkrétan kiszaladt a nappaliból.

-Micsoda? Te? Mégis honnan a szent Ramenpalotából gondolod ezt?

-Hm... Mark Tuan, nem rémlik?
-Aha, és most megtudtad, az életed úgyis ugyan az marad.
- Maradt volna-Javítom ki- Hozzá, illetve a bandához költözök.

-DE EZT NEM TEHETED!-Ordított velem. Könnyekkel mutatkozva, erős maradtam, nem szóltam vissza csak kikerültem és felmentem a szobámba. Elővettem az egyik legnagyobb bőröndöm, és elkezdtem pakolni a ruháim, néhány könyvem, és tömérdek ceruzát. Mivel a rajzolás az életem, a lapból illetve ceruzából sosem elég. Eléggé elrepült az idő, későre járt. Utamat a fürdőszoba felé vettem amit befoglaltam. Lefürödtem, lemostam a sminkem, megfésülködtem, és minden dolgot amit ilyenkor szokásom csinálni megtettem. Ezután visszamentem szobámba, majd kiültem az erkélyre. Gondolkoztam egy keveset, hogy nekem mennyivel jobb lehetne ott. Fel is hívtam Markot.

-Szia Mark! Hogy álltak hozzá a többiek? Mehetek?

-SZIAAA-Üvöltöttek bele a telefonba a tagok.-Tárt karokkal várunk!

-Nagyon köszönöm nektek! Biztos nem bírnám ki itt...

-Holnap délután négyre ott leszünk, addig szedd össze a nagyon fontos cuccaid. De majd beszélünk! Szia Lulu!

-Szia!!-Megkönnyebbülten tettem le a telefonom. Elmehetek innen. Viszont egyszerűen nem tudom a fejembe vésni, hogy egy bandával fogok együtt lakni. Örülök annak, hogy ilyen jól fogadnak. Ezek után tényleg úgy érzem, semmi sem lehetetlen. Hatalmas köszönettel vagyok Marknak, illetve saját magamnak is, mivel ha nem mentem volna a koncertre, itt kéne poshadnom. Kíváncsi leszek miben fog változni az életem. Sok dologban? Talán semmiben? Megválaszolatlan kérdések amire hamarosan választ kapok.

//Visszatértem/visszatérek, csak sajnos rövidebb részekkel:(//

Mark Tuan a testvérem?! (GOT7) |Átírás Alatt|Where stories live. Discover now