Úvod

7 0 0
                                    

Štvrtok, 3. Január 2019, 21:40

Ahojte. Volám sa Elena a mám 18 rokov. Žijem v malom mestečku Mystic Falls. Žijem iba s mamou rodičia sa rozviedli keď som bola ešte bábätko. S otocom sa vôbec nestretávam. Ani mi nechýba vôbec ho nepoznám.

Chodím na Strednú zdravotnícku školu tu v meste. Som v maturitnom ročníku "super". Trošku sa aj obávam, ale snáď to bude v pohode.

Máme tu nový rok a daľších 365 možností... Veľmi dúfam, že všetko pôjde podľa mojích plánov.

Chystám sa na vysokú školu takže okrem maturity ma čakajú aj prijímačky.

Napíšem vám ešte niečo o sebe aby ste o mne vedeli viac. Narodila som sa 21. júna v roku 2000. Narodila som sa dosť skoro takže 3 mesiace mi ani nedávali šancu na život. Dosť smutné. Ale bola som silná a pozbierala som sa. O pár mesiacov sa moji rodičia rozišli. Takže mama to mala dosť ťažké. Ale pomáhala nám celá rodina o 4 roky sme sa presťahovali do malej dedinky kde sme žili 2 roky a keď si mama našla priateľa tak sme sa presťahovali sem do Mystic Fallsu. Boli spolu 10 rokov, ale z toho chlapa sa vykľul jeden egoistický dement. A ktomu bol aj alkoholik ako môj otec. Mama nemala dlho štastie na chlapov. Až keď spoznala jedného fajn týpka sú spolu už pomaly dva roky a je úplne super. Je mi ako otec aj keď býva o 60km ďalej snažíme sa byť čo najviac spolu. No a môj milostný život? Dlho som mala aj ja neštastie na chlapov. Až jedného dňa som sa zaľúbila do svojoho najlepšieho kamaráta ( 7 rokov sme boli najlepšími kamarátmi ) a už sme spolu pomaly rok. Je to úplne úžastný chlapec.

Na dnes by to bolo asi toľko.
Tak sa majte.
Dobrú noc.

Môj bláznivý životWhere stories live. Discover now