Sötét volt. Még az árnyalok is eltűntek a komor feketeségből. Csak a homály, és a sivár csend honolt. A csontjaimat rázta valami különös hideg, hátborzongató baljós érzet kúszott csontjaimba.
Ugyan egy pillanatra megfordult a fejembe; tán meghaltam. Viszont hamar kapcsoltam, az túlzottan is örömteli lenne. Az élet nem szokott számomra ilyesfajta értékes ajándékokat csak úgy ingyen átnyújtani.
Hirtelen, a semmiből, előtört. Mintha egy üvegfalról pattant volna ide-oda, a tér minden részét betöltötte. Alois szokásos, balagatag, gúnyos nevetése. Az izmaim megfeszültek, a gyomrom görcsbe rándult. Felpattantam, a nevét akartam üvölteni, de ő előttem ejtette ki az enyémet, ezzel pedig elérte, hogy a szó torkomon fennakadjon.
Valóságosnak tűnt, és közelinek. Nem úgy, mint az ágyam szélén ülve. Mégis túlviláginak hangzott, és kísértetiesnek. Kirázott tőle a hideg.
Hallottam, hogy valami elsuhan a hátam mögött. Megpördültem, de semmit sem láttam.
Aztán, mintha valami hozzám ért volna. Újra forogtam, de ismét a feketeség nézett csupán velem farkas szemet.
Majd újra felcsendült a nevetés. Ezúttal élesebben.
- Alois Trancy, meguntam a játszadozást! Mutasd magad! - adtam ki az utasítást határozottan, ellentmondást nem tűrően noha tudatában álltam, nem parancsolhatok egy szellemnek. Különösen nem Aloisnak.
- Ugyan, Ciel. Hát te sosem változol, nem igaz? - nevetett fel, a hátam mögül. Ezúttal sokkal közelebbről hangzott a hangja, mint eddig, és az a furcsa, tompa illat, ami régebben jellemezte őt... szintén közelebb kerül hozzám.
Amint megpördültem a sarkam körül, láthattam is arcát. Épp olyan elevenen állt előttem, mint az előtt. Semmit sem változott.
Rövid, ízlésesen vágott szőke haja keretbe fogta aranyos, kislányos arcát. Világoskék szemeibe most is ravaszt, gyerekes rosszfiús fény csillant, ajkai épp olyan huncut, komolytalan vigyorra görbültek, mint mindig. Rég nem dobogott már a szívem, mégis mintha nagyobbat dobbant volna a mellkasomba.
- Rég láttuk egymást, nemigaz? - kérdezte felkuncogva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kuroshitsuji - Hurts Like Hell
Fiksi PenggemarA történet a Kuroshitsuji második évadának végétől játszódna mikor is Cielből démon lesz Sebastian pedig arra kényszerült, hogy az örökké valóságig kis nemesünk mellett legyen. A Hurts Like Hell felvázolja én miként képzelném el a folytatást pontosa...