Kim Namjoon pov.
Ik loop met Austin en Justin voorop naar de zaal we hebben speciale plekken gekregen zei Justin. Ik ben zo benieuwd naar de reactie van Larissa ze heeft me wel geappt maar Austin was haar twee dagen voor. Niet alleen de jongens zijn mee maar onze ouders en haar ouders plus ons management is er. Al snel stroomt de zaal vol. Leuk om het eens van een andere kant te zien. Ik kijk om me heen en zie ook haar ouders verwonderd kijken. Dan gaan de lichten uit en wordt er hard gegild. Ik kijk Jungkook aan die een bunny glimlachen heeft. Larissa komt op rennen. Ze heeft een Jungkook T-shirt van Begin BTS. Wow dat is al weer een tijdje geleden. "Take off all my make up cuz i like what 's under it...." begint ze alleen haar stem is te horen.
"Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it" zingt ze verder.
"Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this"
"Finally love me naked, sexiest when I'm confident" ergens heeft ze gelijk.
Larissa pov.
Ik sta klaar om op te gaan ik ren het podium op en begin STRIP van LITTLE MIX te zingen.
"Take off all my make-up 'cause I love what' s under it
Rub off all your words, don't give a uh, I'm over it
Jiggle all this weight, yeah, you know I love all of this
Finally love me naked, sexiest when I'm confident"
Daarna komen ook Justin en Austin op. Ik kijk de zaal in wat ik eigenlijk weinig doe aangezien ik flinke plankenkoorts heb. Ik zie mama en papa met een mobiel in de hand en ze doen lekker mee. Neee.... Gaan ze me dan eindelijk vrij laten. Och ik hoop het zo.
Na de show
Ik ren mijn kleedkamer in ik fris me op en ren dan naar Jungkook die nog in de zaal zit. " Jagia.(Schat)" "Ne?(Ja?)" " Ik wil je zo graag terug maar wil jij dat wel?" " Jungkook ik hou te veel van je om nee te zeggen." Jungkook zijn bunny smile komt tevoorschijn en kijkt me aan. Ik glimlach ook. "Zo te zien zijn jullie terug samen. Larissa het spijt ons zo. We waren gewoon boos op jou ouders dat we dat op jou afreageerde. " Zegt de moeder van Jungkook ik sla mijn armen om haar heen. En zeg "Het is niet eens waard om boos te zijn op mijn ouders. Ik vergeef het jullie." zeg ik. Ik zie mijn ouders me aankijken. Ik kijk hun aan een zeg " Wat vonden jullie ervan?" "We hadden je nooit moeten verbieden om zangeres te worden. We zijn omver geblazen. Larissa Naomi Nolten. Wij zijn super trots op jou." ik krijg tranen in mijn ogen. Wow. Ik heb ze trots gemaakt en ik knik en spring over het hek en sla mijn ouders in mijn armen. Ze geven mij en knuffel. Komt alles dan toch nog eens goed? Ik hoop het zo.
Jeon Jungkook pov.
Larissa en ik zijn weet samen hoe geweldig. Tussen mijn ouders en haar is het ook weer goed en volgens mij is het ook goed tussen haar en haar ouders. Och ik hoop het zo. Ik hoop dat Larissa ook weer na haar tour weer naar Korea zal komen. Want ik kan echt niet zo lang zonder haar. Ik wil haar in mijn armen en lekker knuffelend een film kijken. Samen voetballen. Samen naar buiten een wandeling maken. Het is te lang geleden dat ik dat gedaan heb. Ik hoop dat we nog heel oud kunnen worden samen.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanfictionLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...