Elátkozott kalózok 4

130 2 0
                                    

A kalózok megérkeztek a következő cél állomáshoz. Betörtek a srác házába.

-Áhá. Ó baszki. A hangszóró azt mondja, hogy a srác... valószínűleg meghalt.

-Na de kapitány?! Mégis hogy? És a lány? Ő túlélte? Mi történt?

-A srác. Élete utolsó hibáját követte el... Elment az anyósához.

Ekkor többen felszisszentetek. Mindenki le vette a kalapját, kendőjét, vagy amit épp a fején hordott.

-Há de kapitány. Önszántából senki nem megy az anyósához. Szerintem sötét erők uralkodnak a srácon.

-Tudom... De akkor is kell a szűz.

-A sötét erők , már nem a mi hatáskörünk. Más szüzet kell keresnünk.

-Maga megint bolond. A srác már valószínűleg halott. Így könnyebb a dolgunk. Nekünk az az asszony, nem az anyósunk, tehát ránk nincs hatással. Ha csak, nem szeret bele valaki a szűzbe. Amire ügye elég nagy az esély.

-Hát ez meg miféle mágia?

-Hát ez kérlek szépen a...- Ekkor közbe vágnak a kapitány szavába.

-Nem az! Ez!... Egy üzenet. A facebook-on.

-Az meg mi?

-Az mindegy. Nekem már régóta van, mert akartam csinálni egy sellőklubot, ahol szirének énekelhetnek, de nem kell meghalnom.

-A lényeget matróz!!!

-Tehát az üzenet: Háhá büdös kalózok. Amíg ti egy folyóban szenvedtek, addig mi megtaláltuk a kincses szigeteteket, és az összes arannyal elindultunk haza fele. Puszi. Az angol hadiflotta.

-ÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááárrrgh. Vissza a hajóra patkányok! Szétcsapjuk ezeket az angolokat.

-De az átok, uram.

-Mondom, HARCRAA! 

És elindultak. A hajó víz alá merült, és egészen biztos, hogy valahol teljesen máshol fog újra feljönni.

A 24 éves szűzDonde viven las historias. Descúbrelo ahora