Cap.3 " Prizoniera"

83 5 1
                                    

Ma trezesc dimineata buimaca dn cauza soarelui. Ma ridic repede din pat ca sa imi adun hainele sa pot pleca cat mai repede de aici. Ma schimb repede deoarece mi-am dat seama ca eram in hainele de aseara. Impachetez repede si cand ies pe usa dau fata in fata cu cel pe care speram sa nu il mai intalnesc vreodata. 

- Pleci undeva? Ma intreaba uitanduse urat la mine.

- Da. Plec acasa. Mi-a ajuns o zi sa te comporti urat cu mine. La inceput am putut sa jur ca o sa ne intelegem de minune. Dar se pare ca m-am inselat. Ii spun si dau sa cobor scarile.

-Nu pleci nicaieri! Nu iti dau eu voie. O sa stai aici si o sa inveti sa te comporti si sa ma iubesti. Sa accepti ca iti sunt suflet pereche. Spune cu venin si ma trage de mana inapoi stand acum cu fata catre el privindu-l in ochi.

- Ce tot vorbesti acolo omule? Te-ai ticnit? Nu o sa te iubesc niciodata. Ai auzit?! Niciodata !  Mai ales cu un asa comportament. Cine te crezi sa ma obligi sa fac ceva ce nu vreau. Si mai ales sa te iubesc. Acum ii spun mai mult zbierand la el. Se uita la mine uimit pentru inceput apoi fata i se umple de manie. Mai avea putin si ma lua la bataie la cat de nervos era.

- Femeie! Tu imi aparti mie! Si eu am drept asupra ta. Esti acum a mea! Si tu ar trebui sa accepti. Nu ma mai scoate din sarite si nu mai incerca sa fi mai presus decat mine pentru ca nu esti! Acum intra inapoi in camera si cautati treaba. Nu ma enerva mai tare decat ai facuto pentru ca nu stiu cat ma mai pot stapani si o sa iasa rau. Urla la mine din toti plamanii si daca la inceput mi-a fost frica acum sun si eu plina de nervi.

- Si ce o sa imi faci ma rog? O sa ma iei la bataie ? O sa ma legi de un scaun in beci si o sa ma torturezi? Tu imi spui mie sa te accept si sa te iubesc. Cum sa iubesc un om care se comporta oribil cu mine si ma ameninta? Halal domn mai esti. Continua tot asa si o sa ramai toata viata ta singur. Ii spun si dau sa cobor din nou scarile dar ma trage inauntru un camera. Imi arunca geamantanul intr-un colt al camerei iar pe mine ma arunca in pat. Se pune in fata patului si se uita la mine parca vrand sa ma ucida din priviri.

- Deja ai intrecut masura peste toate limitele. O sa stai aici pana o sa iti dai seama de comportamentul tau. Mi-a aruncat cuvintele apai a iesit val vartej trantind usa dupa el. Nu dureaza mult si din partea cealalta a usi se aude un sunet ca si cum s-ar inchide cu cheia. Nu ar indrazni sa faca asa ceva. Ce nemernic. Ma sechestreaza aici in camera pentru ca am avut curajul sa il infrunt. Auzi la el. Eu sa il iubesc si sa accept ca ii sunt suflet pereche. Si care e faza cu sufletul asta pereche? Cred ca sa ticnit cu totul. Inca nu realizez ce tocmai sa intamplat. Ma simt ca un copil pedepsit de mama lui dupa ce a facut o boacana. O sa inebunesc in casa asta daca mai stau mult.

Derek POV

Femeia asta ma scoate din sarite. Mi-a facut mai multi nervi decat toti prostii pe care i-am intalnit in viata mea. Nu ma intelegeti gresit. In general sunt un om calm si calculat si nu am permis nimanui sa imi vorbească asa. Dar nebuna asta a scos doar ce e mai rau din mine prin nesupunerea ei. Stiu ca ar trebui sa o inteleg pentru ca e la inceput si nu stie nimic si in plus , si mie mi s-ar parea ciudat. Dar o sa incerc sa nu mai fiu asa sever. O sa stea in camera pana o sa isi schimbe atitudinea asta. Si in plus , ar trebui sa ma respecte. Ori cum. Incerc sa las acest gand la o parte si ma concentrez la gardieni din fata mea.

-Alpha ne pare rau ca va deranjam dar avem o problema. Spun amandoi la unison putini speriati si ii privesc mai atent pe amandoi.

- Ce sa mai intamplat iar? Ii intreb eu dezamagit.

-Renegati au intrat pe teritoriul nostru si vor sa ne ia Luna. Au auzit ca ea inca nu a recunoscut ca sunteti suflete pereche si vor sa o rapeasca. Cand am auzit acestea am alergat spre camera in care am incuiato pe Skayler. Si rau am facut. Sper doar sa nu fi ajuns la ea intr-un timp asa scurt. Nu apuc sa deschid usa camerei ca pe balcon ii zaresc. Au furat-o. Daca pateste ceva nu o sa mi-o iert niciodata. Gandul ca iubirea mea va pati ceva ma infurie atat de tare incat ma forteaza sa ma transform. Cand au vazut au sarit cu ea de pe balcon fix in curte de unde s-au indreptat spre padure. Alerg in urma lor cu cativa luptatori din haita. Nu sunt multi dar au indraznit sa imi ia Luna, sufletul meu pereche , lumina ochiilor. Daca ea ar pati ceva as muri la randul meu de singuratate. Ii inconjuram rapid si ii fortam sa se opreasca. O zaresc pe ea pe spatele nemernicului , cel care m-a provocat. Nu pot lasa sa i se intample ceva.

-Datimi fata si o sa va crut de data asta. Daca nu o sa cunoasteti mania unui Alpha Suprem. Marai catre ei.

- Ce sa intamplat Alpha? Te ingrijoreaza o simpla muritoare? Credeam ca sufletul tau pereche o sa fie o lupoaica pura asa cum te mandreai. Dar se pare ca te-ai indragostit de o muritoare. Spune javra din fata mea razand.

-N-ai indrazni sa ii faci vreun rau! Ma impun in fata lui. In ochi se vede un firicel de teama. Atat mi-a trebuit ca sa imi hranesc monstrul din mine si sa sar pe el avand grija sa nu o ranesc pe Skayler care observ ca este adormita. Il lovesc peste bot si incepe sa scanceasca. Ma arunc asupra lui si se intoarce facand in asa fel sa o zgariu cu ghearele pe frumoasa mea adormita. Sar la gatul lui si il musc cu putere. Skayler cade de pe el iar eu pot sa ma razbun mai bine pe nenorocitul care a indraznit sa mi-o fure. Doi dintre lupii din haita mea o iau pe Skayler iar eu dezlantui monstrul. Ia cu totul control asupra mea si in cateva clipe ii fac praf pe cei trei renegati. Ii duc la marginea teritoriului meu si ma intorc in cea mai mare graba acasa unde ma asteapta draga mea Skayler.

Skayler POV

Nu dureaza mult dupa ce pleaca Derek si pe balconul meu isi face aparitia o creatura. Ma uit mai bine si e un lup. Nu dureaza mult si sparge sticla usi si intra in camera. A naibi sa fi Derek cu usa ta inchisa. Ai uitat ca am balcon? Spun injurandul in gand.
Cateva secunte dureaza ca lupul sa sara peste mine si sa ma loveasca puternic ametind. Cand ma trezesc o durere de cap insuportabila de cap isi face aparitia. Sunt din nou la mine in camera și observ ca afara este intuneric. Simt o mana grea ce imi inconjoara talia. Apoi il vad pe Derek dormind bustean langa mine. Usa se tranteste brutal de perete si pe ea intra persoana pe care nu credeam ca o sa o revad. Se uita la noi parca ucigandu-ne din priviri apoi incepe sa urle....

La media il aveti pe Derek. Iertatimi intarzierea. Acest capitol e cam scurt dar am zis sa il postez si asa. Imi cer iertare pentru greseli. Multumesc ca inca imi cititi cartea. Va pup❤

Lupul Negru este un Alpha SupremUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum