Özel bölüm 2 {KESİT}

184 8 12
                                    

Sevgili okurlarım ilk öncelikle affınıza sığınıyorum. Yılbaşı için özel bölüm atmak isterdim lakin yılbaşına girdiğimizi bile fark etmedim, sınavlara çalışmaktan.

Aynı zamanda dediğim gibi şu sıralar çok sıkıntılı bir dönemden geçiyorum. Affınıza sığınıyorum çok özür dilerim.



Babalarım hep beni korumuş kollamıştı. Çok mutluydum,  her gün yatak odasından gelen sesler olmasa daha iyi olabilirdi tabii.

Gay olmaları, umurumda değildi. Aşkın cinsiyeti yoktur diye düşünüyorum ben. Şu zamana kadar çok kızın canını yaktım demek istemezdim. O yüzden bunu hiç yapmadım. Oyuncağım değildi kızlar benim. Onlar kutsaldı.

Şimdi ise babalarım beni okumaya gönderiyordu. Evet bir nevi onun için, bir nevi de işte sevgilim için geliyordum.

Canım sevgilim ne çok özlemiştir beni.
Evi görününce daha önceden ondan aldığım anahtar ile eve sessizce girdim.  Ama bir terslik vardı.

Bu ev o gibi kokmuyordu. Erkek parfümü kokuyordu.
Aklımdaki saçma düşünceleri silip attım. Böyle bir şey olamazdı. Banyodan su sesleri geliyordu. Rahatlamıştım.

Büyük ihtimalle oda spreyini yalnış almıştı. Gülümsedim.

İkimize ait yarak odasına gittiğimde ise cidden dünyam başıma yıkılmıştı.

Bizim yatağımızda, bizim gece odaya bıraktığımız anıların dolu olduğu yatakta şimdi başkası yatıyordu.

Evet ben aldatışmıştım. İğrenç kokuyordu.

İğrenç görünüyordu.
Özellikle de beni çok(!) sevdiğini söyleyen sevgilim iğrençti.

Su sesi kesildi ve banyonun kapısı açıldı. Beni görmesiyle yüzünü korku kapladı.

"İğrençsin Hailey. İğrenç!" tutamadığım göz yaşlarımla hızla çıktım evden. Bitmişti. Bu kadardı iki yıllık ilişkimiz. Kim bilir ne kadar aldatmıştı beni böyle?










INSTAGRAM/ KOOKMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin